Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Det har jeg lavet i "ferien"

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Den er god med Jer to - men energien er ligesom brugt nu. Bare det jo ikke tager de der 10-15 år, før den kommer igen.

    Så jeg glæder mig til igen at kunne sidde med pindende i fred og ro. Jeg har sådan en underlig ting indeni mig, at jeg ikke kan sidde og slappe af, hvis der er noget jeg nu engang har sat mig for, skal gøres. Så jeg skynder mig gerne at få det overstået, hvad det nu engang er, og SÅ slapper jeg af bagefter.

    Men jo, det er da dejligt, når alt er "nyrenoveret", men vi har det også sådan, at vi BOR her, og det skulle jo også gerne kunne ses, vi har ikke et "udstillingshjem".

    Men jeg tager alligevel hatten af for manden, for jeg ved jo hvor svært han har ved at smide ting ud, og han smed virkelig meget ud, faktisk er der ikke ret meget tilbage nu.

    Der er dog en gammel skrivemaskine, en "mercedes", fra hans forældres tid, og et par gamle telefoner af dem der stod hos de "høje herrer" i forsvarsministeriet, for rigtig mange år siden, dem med rød knap til krisesituationer. Dem har vi gemt.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •