Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Vis mig din strikkekurv

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Jeg har købt en Black & Decker værkstedvogn.

    Super praktisk.

    Og ved siden af, har jeg købt (man kan også sy dem) små stof-poser til sko.

    Dem bruger jeg til de projekter, jeg har kan i.
    supersine669

    carpe diem

  2. #12
    klasus Gæst
    Hvad med at strikke en stor kurve- eller tøndeformet med låg til og filte den. Så kan du jo tilpasse farverne til stuen - lav evt en sofapude eller to samtidigt.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    7280 Sdr. Felding, Midtjylland
    Indlæg
    66
    I denne uge har de i Netto haft nogle fede "antikke" trækasser. Det kunne måske også være en ide. Jeg har også tidligere set nogle lignende både i Fakta, Aldi og Lidel.
    Jonna S. Petersen

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Jeg har et nogle få plastikkasser med låg på (dem man også kan bruge til børnelegetøj) til noget garn. Men jeg ikke fået sorteret i dem længe. Jeg har lidt blandet garn, jeg bruger til forskellige ting. Og så har jeg en stor, hvid plastikspand (der har nok været noget maling i engang for mange år siden) på størrelse med en stor vasketøjskurv med låg på. Der har jeg vist også nogle poser med forskellige ting i. Jeg må se at få tid til at sortere noget.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Birgitma Gæst
    I skal da også lige se min strikkekurv, den er ikke børnevenlig, heller ikke nem at have med, den passer ikke til de andre møbler i stuen, men jeg er vild glad for den, den ser lille ud men der kan godt være både cardigan, pandebånd og hue i den på en gang, min datter har lavet den i skolen og jeg fik den i julegave af hende.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #16
    mutti Gæst
    Jeg har et par kurve som jeg skifter mellem. Nogle gange er det den ene, og andre gange den anden. Det kommer lidt an på hvor stort et strikketøj jeg er i gang med.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2009
    Geografisk sted
    Haslev
    Indlæg
    160
    Jeg har et lille 8-kantet bord med hængslet låg. Desværre kommer man jo let til at stille noget på bordet, så det er lidt mere besværligt

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    I skal da også lige se min strikkekurv, den er ikke børnevenlig, heller ikke nem at have med, den passer ikke til de andre møbler i stuen, men jeg er vild glad for den, den ser lille ud men der kan godt være både cardigan, pandebånd og hue i den på en gang, min datter har lavet den i skolen og jeg fik den i julegave af hende.

    DET er den flotteste og mest personlig strikkekurv jeg har set, gi hende lige et
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Lige nu tror jeg vi er endt ved at vi skal ind i fair-trade butikken i kbh. De har nogle fantastiske flotte kurve som ikke er pileflet. Jeg er ret vild med pil men min kæreste bryder sig ikke om det og min kat er ret glad for at hvæsse kløer i det så det dur ikke. Men tak for kigget og inspirationen. Der er da rigtig mange fede løsninger. Bliv endelig ved for det er faktisk rigtig sjov at se hvordan andre opbevarer :)
    Hundeuld; Kunne man ikke gemme sådanne tråde gerne med billeder hvis der er nogle.. måske slået mere sammen i listeform. Jeg kan da også huske tråde som: Hvordan opbevarer du strikkepinde. Hvordan opbevarer du garn. Stof. Grej til perlesmykker osv osv osv..
    Zuzzan

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    I skal da også lige se min strikke "kurv" den sorte som egentlig kaldes en avis kurv/taske er købt i Imerco til 149. den var jeg ret glad for da strikkepinde og garn ikke hang fast nogen steder men så kom den store datter hjem fra ferien i Kenya og hun havde købt en flettet taske til mor (så bruger man jo den som strikke taske når hun havde købt den til det) kufferten er et container fund jeg ikke kunne stå for ( lidt containerarkæolog er man vel ) jeg har sat elastik fast med tegnestifter som holder tingene på plads, (kan godt se den trænger til en gang maling nu hvor den skulle fotograferes )
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •