Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 36

Emner: Havemøbler i pileflet

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    WAUW siger jeg bare.....

    Du er fuld af gode ideer.
    supersine669

    carpe diem

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    28 Aug 2008
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    27
    Hvor er det bare flot og spændende det du laver, så mange gode ideer, til at genbruge.Venligst Karie

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Hvor er det nogle fine ting.
    Og det ser da ud til, at kattehulens beboere er yderst tilfredse.
    Mvh. Mormal.

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Det er en rigtig flot kattehule. Jeg glæder mig til det krea-møde hos dig, hvor vi skal flette pil.
    Venlig hilsen Tessie

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Du godeste engang til, hvordan har dine hænder det når du er færdig med sådan en herlig katte hule.
    Mine hænder er ikke egnede til nylonstrømper, lad mig sige det på den måde men dem bruger jeg nu også yderst sjældent, så det er
    Jeg får hård hud på de mest udsatte steder så jeg bruger en del håndcreme og jeg kan da både spinde og strikke uden at ødelægge det hele.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Mange tak for roserne til jer allesammen

    Til supersine669: Det er nu ikke noget jeg har fundet på, men som mormal skriver, så er kattene glade for dem - de har allerede et par stykker rundt omkring.
    Og Tessie - det glæder jeg mig også til - monstro vi overhovedet får noget flettet, hvis vi griner lige så meget som hos Strikkesinen - det må komme an på en prøve

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Mange tak for roserne til jer allesammen

    Til supersine669: Det er nu ikke noget jeg har fundet på, men som mormal skriver, så er kattene glade for dem - de har allerede et par stykker rundt omkring.
    Hejsa.

    Det er stadigvæk flot lavet.

    Er der nogle bøger, hvor man kan læse lidt om det? Jeg har været på kursus et enkelt gang, hvor jeg fik flettede en kurv. Bruger kurven til fyrfadslys.
    supersine669

    carpe diem

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Der er en hel stribe flotte bøger med gode beskrivelser og billeder. Det er den måde jeg har lært det på - jeg har aldrig været på et kursus. Hvis du kommer på biblioteket kan du se dem - du finder dem ved at søge under pileflet.

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er nogle flotte og spændende ting, du laver, Inge K. Og sikke nogle søde katte, du har.
    Det kunne være sjovt at prøve det engang. Måske bare en bordskåner til varme ting eller en måtte til at lægge uden for døren.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det er nogle flotte og spændende ting, du laver, Inge K. Og sikke nogle søde katte, du har.
    Det kunne være sjovt at prøve det engang. Måske bare en bordskåner til varme ting eller en måtte til at lægge uden for døren.
    Du skal være så velkommen til at deltage, når jeg skal lægge hus til Krea Skør møde - det bliver engang i foråret - så skal vi flette.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •