Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: ? til stjernesjal

  1. #11
    marion Gæst
    mange tak tror sørme jeg bare fortsætter derud af så for synes det passer sin du forklarede med indtagsgrupperne... synes godt nok bare, at det er en temmelig underlig måde den opskrift er på ;-)

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg har ikke nogen erindring om, hvad jeg har strikket på, men mon ikke det har været 4½ - jeg strikker stramt.
    Knus Rita

  3. #13
    marion Gæst
    ahaaaa nu har jeg vist først fattet det sådanne helt rigtig nu kan jeg ligesom se, hvad jeg laver :-) ha ha men havde også lige lidt fred for mig selv til formiddag hjælper når der er rod..

    har trevlet det hele op igen og er startet forfra gået ned til pind 5 nu kører det vist bare derud af.. :-) strikker åbenbart meget løst når jeg strikker i kauni er ellers normalt lidt stram i masken ;-)

    mange tak for jeres hjælp uden jer ved jeg sørme ikke om jeg ikke havde smidt det ud af vinduet for længst ;-)

    og forresten blev mine yer anderledes pga jeg opdagede lige at jeg vendte tråden forkert når jeg samlede løkken op ;-) ja ja man skal jo være vågen når man lærer noget nyt

    god dag til jer alle
    Sidst redigeret af marion : 31-05-2010 kl. 10:18 Årsag: glemte noget

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •