Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Hjælp til Mønster søges

  1. #1
    CelluloiD Gæst

    Hjælp til Mønster søges

    Hej alle sammen
    Efter en masse timer med at forsøge at lære og stadig ikke fatter en meter må jeg krybe til korset og bede om hjælp
    Jeg mangler lidt hjælp til at lave et grundmønster hvor jeg efterfølgende kan redigere et navn i/på
    For at beskrive hvad det er jeg laver kommer en kort beskrivelse her
    Navnebånd på Velcro størrelsen er 13 cm lang 3 cm bred
    Det jeg skal bruge er et grund mønster med et Røde Kors mærke i venstre side ca 3mm fra kant i en størrelse der er 2,6 cm x 2,6 cm og hvor jeg efter følgende kan ændre det navn der skal stå efter
    Og der må meget gerne være en broderet kant på ca 3mm hele vejen rundt i yderkanten
    Maskinen det skal bruges på er en Brother M3100D
    Er der nogen derude der vil forbarme sig over lille mig og lave en skabelon til mig
    Mvh og på forhånd tak
    Skipper

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Det du skal bruge for at lave broderier er et program til stingsætning.
    Der findes folk på nettet, der mod betaling laver broderier og der kan du henvende dig, hvis ikke selv du kan lave dem.
    Broderier er ikke noget man bare lige laver, det tager timer, ja nogle endda flere dage.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #3
    CelluloiD Gæst
    det er jeg helt med på jeg har de sidste par dage stirret mig blind på PE-design og Embird og har kastet håndklædet i ringen jeg må tilstå jeg ikke fatter en brik af de programmer
    jeg har formået at lave et mønster men kan ikke flytte det over så jeg kan farvelægge det og ej heller smide sting på
    fejlen der er forkert filformat ( har gemt mit arbejde i den eneste mulighed af filtype )

    jeg er godt klar over det tager tid dog er denne opgave i den mere simple ende :)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Der plejer at følge en turiols med når man køber programmer. Men ellers ligger der en del på youtube, bare søg på navnet af dit program
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Er det sådan nogenlunde sådan du havde tænkt dig det skulle se ud ?

    Med de mål du har angivet vil det blive sådan .....ca :-))

    Hilsen

    Marianne
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    CelluloiD Gæst
    det ser bare super ud
    jeg har lige smidt dig en mail

    Mvh
    Skipper / Johny Ottesen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •