Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Servietringe af gammelt sølvbestik?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    sæby
    Indlæg
    73

    Spørgsmål Servietringe af gammelt sølvbestik?

    Er der nogen af jer, der har prøvet at lave servietringe af gammelt sølvbestik? Jeg har set nogle sådanne et sted, menkan ikke rigtig finde en "opskrift"!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Det er ganske svært (har set det blive gjort og forsøgt at lave en ring engang)

    Det skaldog være sølvbestik - ikke bare plet - du kan se efter om det er mærket med tre tårne.. hvis det er, kan du bruge dem...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Servietringe nej, men et armbånd af en ske til min datter, men det kræver man har sølvudstyret til det, både brænder, hammer, rigle, og pudsemaskine, og vel sikkert også sav og div file.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Så skal det da være noget gammelt ødelagt noget. Ellers bruger man vel ikke det fine, gamle arvesølv til at lave smykker af.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Så skal det da være noget gammelt ødelagt noget. Ellers bruger man vel ikke det fine, gamle arvesølv til at lave smykker af.
    Min datters kæreste eje er et armbånd bukket af hendes oldemors dåbsgaffel.
    Så det gamle fine arvesølv har fået et nyt liv, hvor det giver glæde og bliver set i stedet for at være gemt væk i en skuffe.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •