Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Priser på merino

  1. #1
    Colera Gæst

    Priser på merino

    Hej

    jeg er absolut nybegynder med filtning, men er pænt interesseret i at kende den bedste pris på merino uld i europa. er der nogle herinde, som har lyst til at dele deres billigste og bedste forhandler af merino uld? og fortælle mig, hvad bund-prisen er på de forskellige portionsstørrelser?
    jeg er vant til ebay, men det er jo ikke nødvendigvis det bedste sted at købe

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    Jeg køber mit uld hos www.cchobby.dk i Holsterbro og for de endsfarvet tager de 38 kr for 100g jeg hved ikke om det er dyrt eller biligt
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    38 kr for 100gr. lyder rimeligt.
    de venligste hilsener fra
    hulda

  4. #4
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Havfruen Se meddelelser
    Jeg køber mit uld hos www.cchobby.dk i Holsterbro og for de endsfarvet tager de 38 kr for 100g jeg hved ikke om det er dyrt eller biligt

    Husk at der skal lægges moms oveni, når der handles hos CChobby.

  5. #5
    Tina Gæst
    Uden at vide det med sikkerhed, var det måske noget Renee her på Rokken havde ?

    Du kan da prøve at skrive en pb/pm til hende.

  6. #6
    Colera Gæst
    jeg har tonset lidt rundt på nettet og fundet merino til 20-21 euro pr. kg pp hos en tysk forhandler, det er vist det billigste indtil videre.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu ved jeg ikke hvor meget du skal bruge og hvor mange farver osv.

    100 gram for 38.- ikke urimelig, men de priser giver jeg ikke men jeg køber også 5 til 6 kg af gangen

    Jeg vil dog lige gøre opmærksom på terapi hobby som er en af vores banner støtter han har billigere priser http://www.terapi-hobby.dk/C_WINDOWS...atalog-014.pdf der skal dog moms på også. Der er mange dejlige farver at vælge imellem.

    Renee har det til 25.- for 100 gram, hende kan du fange på en PB for hun er med herinde.
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-05-2010 kl. 12:32
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •