Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: 4D problemer

  1. #1
    Nørkledamen Gæst

    4D problemer

    Hej igen

    Jeg har fået problemer med mit 4D program. Det vil ikke åbne, og jeg får beskeden: Unable to access HASP SMR Run-time environment (H0033).
    Donglen er i og er aktiveret, men den siger det lige meget om den er i eller ej. Nogengange starter det så alligevel, men jeg kan ikke regne ud hvorfor. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere uden resultat.

    Er der nogen herinde der kan hjælpe mig?

    Venlig hilsen
    Nørkledamen

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    13 May 2010
    Geografisk sted
    Hvidovre
    Indlæg
    3

    hasp fejl

    Hejsa

    Jeg er ny på rokken, og jeg har en pfaff creative 2.0 og 4d embrodery extra. Jeg får også tit den fejl, og jeg har fundet ud af at det hjælper at genstarte pc'en mens donglen sidder i.

    Jeg håber at dette også kan løse dit problem

  3. #3
    Nørkledamen Gæst
    Hej igen

    Jeg er også kommet lidt videre. Det viser sig, at det er firewallen der blokerer, og hvis jeg slår den fra, kan jeg godt starte 4D. Så skal jeg bare lige huske, at slå den til igen, inden jeg går på nettet ;-). Man kan vist også indstille firewallen til at acceptere 4D, men det kan jeg ikke finde ud af.

  4. #4
    bustert Gæst
    jeg har samme problem med min og får samme besked op på skærmen og kan slet ikke gå ind i nogen af 4d programmerne :(

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Jeg gætter på at I begge har Vista............det kan godt nok lave mange problemer.
    Har selv Vista på min bærbare og brugte frygtelig meget tid på at få det til at virke.
    Jeg mener at jeg hø.klikkede et eller andet sted og gav en tilladelse til at bruge dette program.
    Prøv at kigge på dette link - det hjalp mig i sin tid. PØJ PØJ

    http://www.vsmsoftware.net/faqdatabase/search_4D.aspx

    Hilsen
    Marianne

  6. #6
    bustert Gæst
    tusind tak det vil jeg prøve:) jeg har noget der hedder windows 7, men det burde vel godt kunne køre alligevel?jeg er virkelig en dør til computerer

  7. #7
    bustert Gæst
    kan lige se at det er det jeg har prøvet en gang, men jeg kan stadig ikke få det til og fungere. måske jeg skal få en til og kigge på det som har forstand på computerer for det har jeg i hvert fald ikke, har´jeg ligesom erfaret:)

  8. #8
    Nørkledamen Gæst
    Jo, jeg har rigtignok Vista, og jeg har også prøvet at indstille både i firewallen og i mit virusprogram. Men jeg har nu fundet ud af, at hvis jeg slår firewallen fra og genstarter, så lykkes det for det meste, men ikke altid. Lidt besværligt, men det kan dog lade sig gøre.

  9. #9
    bustert Gæst
    nu har jeg fået det hele op og køre. eller det vil sige min venindes kæreste kom mig til undsætning, for havde aldrig klaret det selv, det tog også en del timer :)

  10. #10
    Nørkledamen Gæst
    Tillykke med det. Ved du hvad han gjorde? Det ville jo være rart, hvis man bare kunne åbne sit 4D uden al det fikundik. Eller hvad det nu hedder :-))

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •