Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Havfruen 2010

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102

    Havfruen 2010

    jeg vil lige vise jer min havfrue i en lidt støre udgave. det er alså havfruen der seder forrest i billedet den anden er bare fruen
    Sidst redigeret af Havfruen : 23-06-2010 kl. 11:29 Årsag: ny tittel
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    Tak skal i alle have. Jeg vil lige svare på spørgsmålene nej jeg har ikke niget inden i mine filtede figure de er lavet af uld hele vejen igennem. jeg har lært at filte ved at læse Birgitte krag Hansens bøger om nålefilt. Men jeg har fundet min egen måde at lave andsigter på da jeg synes hendes er lidt forvirende. men man er baer nød til at gå igang og prøve sig frem , og husk køkenrulden da det ikke kan undgåes at stikke sig. det vigstist er at man ikke tror man kan flytte runt på nålen når man har stukket den ned i ulden jeg plejer at sige at nålen skal ud i samme vinkel som den kommer ind. skældene har jeg lavet ved at samle en lille tot uld og så filtet det flat sammen i den ene side og der efter ind på kroppen af havfruen.
    Jeg seder i vores butik og filter for det er altid rart at lave noget når kunderne går runt og kikker og der er mange der gerne vil have en sluder om hvad jeg gør. og der er også mange mænd som finder det spændene at se på . Jeg har dog ikke så meget tilbage af mit filt da de nogen gange hopper ud af butikken lige så hurtig som jeg kan lave dem. og desvære tager de jo en del tid at lave for især mine nisser der står op skal filtes meget tæt for at kunne stå. og desvære kan tiden og prisen ikke altid hænge samme. Og jeg laver også mang andre ting som vi sælger hos os , men der vil komme billeder en gang i mellem af det jeg laver jeg laver smykker og jeg laver selv perler i fimo. og jeg vådfilter tørklæder. men jeg får desvære ikke altid taget billeder af det jeg laver.
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102

    Lidt fimo smykker

    jeg laver også ting i fimo og andre smykker

    Denne er i fimo




    Nu må jeg heller holde for denne gang.
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    Så har jeg lavet denne trold til en som skal bruge ham men jeg må ikke sige hvad til håber at hun kan lide ham.
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •