Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 17

Emner: babytæppe strik eller hækle...

  1. #1
    marion Gæst

    babytæppe strik eller hækle...

    hejsa

    så er spørgejørgen klar igen

    skal jo snart være farmor og har lovet at lave en babytæppe, har lavet en masse små runde dimser til at sætte sammen men er absolut ikke tilfreds med resultatet...


    så tænker om der er nogen der har et forslag

    har nemlig 300 g filcolanagarn løbelængde er 100 g = 600 m strikkefasthed 30 m = 10 cm
    har 1 nøgle i lys rosa og 2 i pink og dem havde jeg tænkt jeg ville bruge er det en god garn at bruge til babytæppe????

    den er jo temmelig tynd den garntype så tænkte jeg måske kunne lave det som dobbelttråd..

    nogen gode forslag til hvad jeg kunne lave for et tæppe synes ikke jeg lige har fundet det helt rigtige...

    marion

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Kunne det være en idé med oldemors lapper? (Hæklede firkanter) resultatet synes jeg blir rigtig godt. Jeg har selv lavet en del af dem til venner og veninder, og de er blevet rigtig glade for dem :D
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  3. #3
    marion Gæst
    tror jeg sørme også at det bliver er igang med et som bare skal sættes sammen... men ved ikke hvad jeg har lavet det er lavet i cirkler og cirklerne er ikke blevet lige store altså siger da bare....

    men man skal jo lære så længe man lever...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    jeg synes, at der er mange søde baby
    tæpper inde på drops siden - garnstudio
    kinoll

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Hvad med at strikke Missemors tæppe ...mener det er i download ...

  6. #6
    marion Gæst
    hvor finder jeg missemors tæppe har forsøgt at søge på det... men intet kommer frem :-)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Der er 3 barnevognstæpper her i download http://rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=248 Det ene er missemors.
    Knus Rita

  8. #8
    marion Gæst
    mange tak... dejligt i gider hjælpe...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Det er jo derfor vi er her ...har selv strikket tæppet og tror jeg vil strikke et til , har en bekendt der venter sig til august ...man kan jo hurtigt sætte en lyserød/ lyseblå kant på ...og det er ikke svært at strikke ...

  10. #10
    marion Gæst
    sidder og studere opskriften og tænker det kan jeg da ikke lige hitte ud af.... men hvis du siger det ikke er svært så må jeg jo da bare igang.... :-) ved bare ikke om jeg har helt nok garn.....

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •