Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 8 FørsteFørste 12345678 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 73

Emner: Hæklet blomsterrangle - BEMÆRK: download det nye mønster - fejl i det gamle

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Den blev da fin de andre ting du har liggende omkring ser da også super-lækre ud

    Men uha hvor jeg kender det der med at putte for meget fyld i men øvelse gør jo mester
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    20 Jan 2010
    Geografisk sted
    5600 Fåborg
    Indlæg
    161
    Så fik jeg også lavet en blomsterrangle, nu er den klar til venindens lille pige der forventes til skt. hans
    PICT5332.jpg
    Hyggeligt arbejde, Tak for opskrift Bubbihund!
    fra Hyggehækler

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Hyggehækler Se meddelelser
    Så fik jeg også lavet en blomsterrangle, nu er den klar til venindens lille pige der forventes til skt. hans
    PICT5332.jpg
    Hyggeligt arbejde, Tak for opskrift Bubbihund!
    Det var så lidt
    skønne farver du har lavet den i
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    27 Mar 2010
    Geografisk sted
    Stouby
    Indlæg
    146
    Så har jeg også fået lavet en...

    Takker for opskrift
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #45
    klasus Gæst
    Nu har Bubbihund godkendt opskriften, så nu kan I finde den under tips og opskrifter - Iiih det er for børn - Alt det andet........

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af chrillj Se meddelelser
    Så har jeg også fået lavet en...

    Takker for opskrift
    Det var så lidt

    skønne farver du har lavet den i. Kan lige se en bebs sætte tænderne i dén
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Nu har Bubbihund godkendt opskriften, så nu kan I finde den under tips og opskrifter - Iiih det er for børn - Alt det andet........
    Og KlaSus har TRYLLET med layoutet ...det er virkelig blevet flot sat op
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    Råd!!

    Hej.

    Jeg er i gang med ranglen. Tænker på hvad man kan evt. læggen bjælder eller ris i ? så den kan vaskes.

    Bruger I nogen afstivning - evt. en blomsterpind indeni fra spidt til top?
    Synes jeg har læst et sted, at man brugte et sugerør? Er det ikke for slattent?

    Nogen ide om hvad man kan fylder risene eller bjælden i, så den kan vaskes eller hvad man afstiver stilken med ??

    P.S. Jeg lavede først midte og bladene i forskellig tykkelse garn. DET GIK IKKE - det kunne jeg havde tænkt mig selv - men man læerer jo stadig af sine fejl ikk :-)

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    Hej.

    Jeg er i gang med ranglen. Tænker på hvad man kan evt. læggen bjælder eller ris i ? så den kan vaskes.

    Bruger I nogen afstivning - evt. en blomsterpind indeni fra spidt til top?
    Synes jeg har læst et sted, at man brugte et sugerør? Er det ikke for slattent?

    Nogen ide om hvad man kan fylder risene eller bjælden i, så den kan vaskes eller hvad man afstiver stilken med ??

    P.S. Jeg lavede først midte og bladene i forskellig tykkelse garn. DET GIK IKKE - det kunne jeg havde tænkt mig selv - men man læerer jo stadig af sine fejl ikk :-)
    Du behøver ikke putte sugerør i mere, for jeg ændrede mønstret på stilken, så den ikke behøver afstivning...nu er det en lille buttet stilk det var kun ved den første opskrift, at det var en tynd stilk.

    Stof og stil har nogle plasticraslere, som kun koster 7 kr. så kan den sagtens tåle vask. Men hvis du hellere vil bruge ris, så har jeg hørt om forslag som: tag et plastic kinderæg og brug det.

    Og pyt med fejlene, dem laver vi jo gudskelov allesammen...vi kan kun lære af dem

    God fornøjelse
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #50
    Eaonline Gæst
    Hej Bubbihund

    Jeg vil også takke for opskriften!

    Jeg hæklede dog ranglen, inden fejlen i opskriften blev opdaget. Men da jeg som regel kun bruger en opskrift til inspiration, og sjældent følger den slavisk, opdagede jeg slet ikke, at der var sket en tastefejl :-)

    Ranglen var til min niece på 3 måneder, som blev meget begejstret for den. Især da hun har opdaget sine hænder og derfor rigtig kan gribe fat i den.

    Her er billeder af resultatet:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •