Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: opskrift på topstykke

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    9230 Svenstrup J
    Indlæg
    92

    opskrift på topstykke

    Hej med jer
    Er der nogen af jer der kan hjælpe med en opskrift p¨å en tunika/top der hedder noget med topstykke (voksen og barn model til str. 12/14 år - måske lille voksen...) Jeg så modellen strikket på uldfestivallen i Saltum - men var kommet afsted uden penge til opskrift og garn - vil gerne købe en kopi af opskrift -eller bytte med et eller andet - Måske jeg har noget garn i mine gemmer der kan bruges til opskriften jeg er ikke helt vild med uld hvilket jeg tror den var strikke i

    Jeg håber på jeres hjælp

    Med venlig hilsen og tak fra Husmor

  2. #2
    nette strik Gæst

    ER det mon denne.

    Er den mon denne du søger.

    http://www.tantegroen.dk/pi/Topstykk...r_M_2522_.aspx

    Hilsen Nette.

  3. #3
    Isanna Gæst
    Når det drejer sig om designeropskrifter er der copyright, så der må ikke tages kopier.

    Og så vidt jeg er orienteret, har Bente Geil, der er designeren bag Topstykke, en mulighed for at strikke den i et garn, der er en blanding af uld og bomuld.

    Du kan finde det hele på www.geilsk.dk

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    425
    Geilsk holder lagersalg fredag den 14 maj kl 11 -16 på Tietgensvej 37 i Silkeborg

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Citat Oprindeligt indsendt af Isanna Se meddelelser
    Når det drejer sig om designeropskrifter er der copyright, så der må ikke tages kopier.

    Og så vidt jeg er orienteret, har Bente Geil, der er designeren bag Topstykke, en mulighed for at strikke den i et garn, der er en blanding af uld og bomuld.

    Du kan finde det hele på www.geilsk.dk

    .. og blandingsgarnet (uld/bomuld) er bare riiiiiigtig lækkert.

    (Det er hendes nye opskrift "løbetid" forresten også)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    9230 Svenstrup J
    Indlæg
    92
    Tak for jeres svar - uld/bomuld lyder lækkert måske det er den kvalitet jeg skal vælge - der er bare langt til lagersalg i Silkeborg men jeg kan jo nok bestille over nettet.
    Med venlig hilsen
    Husmor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2008
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    120
    Aaaaaaaaaaaaaaaa... det skulle jeg lige have set lidt tidligere.. Bor jo i Silkeborg, så kunne have været der på 10 minutter :o(

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    425
    Anistar - du kan melde dig til at få Geilsk nyhedsbrev. Der kommer der besked næste gang der bliver holdt noget.

  9. #9
    lkannik Gæst
    Hi Husmor,
    Jeg teststrikkede lille topstykke i det nye bomuld/uld - og det var meget lækkert at strikke i. Jeg har også startet på topstykket i small for et andet medlem her.
    Når du begynder at strikke, skal du have masser af maskemarkører, ellers løber du sur i begyndelsen - det ville jeg da gøre i hvert tilfælde

    Jeg er forøvrigt næsten færdig med mit 2. rundstykke - Bente Geil laver så mange spændende opskrifter . . . .
    Citat Oprindeligt indsendt af Husmor Se meddelelser
    Hej med jer
    Er der nogen af jer der kan hjælpe med en opskrift p¨å en tunika/top der hedder noget med topstykke (voksen og barn model til str. 12/14 år - måske lille voksen...) Jeg så modellen strikket på uldfestivallen i Saltum - men var kommet afsted uden penge til opskrift og garn - vil gerne købe en kopi af opskrift -eller bytte med et eller andet - Måske jeg har noget garn i mine gemmer der kan bruges til opskriften jeg er ikke helt vild med uld hvilket jeg tror den var strikke i

    Jeg håber på jeres hjælp

    Med venlig hilsen og tak fra Husmor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2008
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    120
    Citat Oprindeligt indsendt af Rosendal Se meddelelser
    Anistar - du kan melde dig til at få Geilsk nyhedsbrev. Der kommer der besked næste gang der bliver holdt noget.
    Aj tusind tak... det gør jeg lige med det samme...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •