Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 37 af 37

Emner: CarinaHorsmark 2010

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Vi skal til noget pakkespils halløj med Jacobs familie her i julen, og også med min egen familie.. Men til Jacobs families pakkespil er vi blevet enige om at komme med hjemmelavede gaver, så jeg vil lige vise jer den første gave jeg er blevet færdig med her idag. Jeg er ret spændt på hvad de synes om den. Men de har sagt at det gerne måtte være sjove gaver, og da der er en del børn, skyndte vi os at glemme alt om vores sjofle ideer vi ellers havde i første omgang
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så er der gået kage i den herhjemme
    Og det er bestemt ikke de sidste kager jeg strikker / hækler , for det er jo super sjovt.
    Her har jeg lavet en kanelsnegl, en træstamme og to cupcakes (:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så har jeg fået lavet lidt mere..
    Først et par grydelapper, som min svigermor skal ha' i julegave. Også har jeg prøvet at hækle to karklude. Jeg mangler dog lige at sy ender, og hækle en kant på den ene. Men glæder mig meget til at finde ud af om de er så gode som i siger .

    Og nu er jeg gået igang med at strikke røde strømper, det kan man da ikke komme i andet end jule humør af
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så skulle jeg forsøge at lave et bogmærke, det skulle forestille en is, men er ikke blevet helt tilfreds med det, så jeg må forsøge at lave et nyt, på et tidspunkt..

    Og jeg har været igang med fimo igen.. Denne gang blev der lavet et sæt donuts øreringe, med et donut vedhæng til halskæde. Og der blev lavet et sæt skumfidus øreringe :D

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Jeg havde et helt andet billede inde i hovedet af hvordan jeg gerne ville ha' isen til at se ud, og derfor blev jeg ikke helt tilfreds..

    For et par dage siden, besluttede jeg at jeg ville prøve at lave nogle rugbrøds madder. Det blev til disse her, og et jordbær :D


    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så har jeg været igang igen..
    Jeg har indenfor de sidste 14 dage, fået klippet ca. 40 cm af mit hår af, så det er pænt kort nu..
    I den anledning tænkte jeg at det kunne være fedt med nogle anderledes hårbånd, spænder osv. Så jeg har været igang med at hækle to hårbånd med blomster på.. Det billede med den lilla blomst, der kan det være svært at se, at der ved siden af sidder en lille lyselilla blomst.. Også fik jeg lavet et sæt øreringe¨, også med hæklede blomster, og en perle i midten.. Og til sidst lavede jeg et hårellastik, som er til min veninde, da jeg jo ikke selv har langt nok hår til sådan noget mere..
    jeg synes selv, at de er blevet rigtig gode, og jeg er helt sikker på at jeg nok skal komme til at bruge det hele en helt masse..

    Glædelig jul til jer alle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så har jeg forsøgt at lave en kort vest.. Faktisk er jeg ret godt tilfreds med reultatet selv.
    Farven er lidt kedelig, men synes den kunne være lidt fin, til nogle af de farverige t-shirts mine veninder har givet mig nogle stykker med.
    Jeg blev inspireret til at prøve at lave en, da jeg var igang med at se 2900 Happiness. :D
    Den næste jeg skal lave, skal være striber, har jeg allerede besluttet, så mon ikke der kommer et par nøgler garn i indkøbsvogenen imorgen, når jeg skal handle ind til fredag?

    Også ville jeg gerne vise jer de huer, som min mor er begyndt at lave.. Jeg er helt vilde med dem, og var så heldig at vinde to i pakkespil 2. juledag.. Men snart vil jeg forsøge at lave en selv også. Faktisk er det første gang i flere år, at jeg har fundet en hue, som jeg gerne vil gå med, så det jo fantastisk .

    Jeg håber på at jeg i weekenden, kan få renskrevet nogle af mine kruseduller, og der så kommer opskrifter på min blog på bl.a. vesten. Og hvis jeg kan hitte ud af at skrive ned, hvordan jeg har hæklet madderne, så kommer de også på bloggen

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •