Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: CarinaHorsmark 2010

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Min lillebror fik i December sådan en lille Mini Build a Bear bamse, så han ville gerne hvis jeg ville forsøge at lave noget tøj til den. MEn det havde jeg helt fortrængt indtil igår.. Så igår aftes fik jeg lavet dette sæt til den, et blå t-shirt, hvide korte bukser og en hvid rygsæk. Så nu er den klar til at begynde i skole
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Her er så lidt billeder af nogle af de tasker jeg har lavet her på det sidste
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Her er tasken så, som jeg har flettet som en del af genoptræningen efter blodproppen :D Jeg har gang i to mere, som min mor er ved at sy sammen for mig, og skal til at igang med at lave en mere , så det går frem af :D
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    så fik jeg lavet lidt flere tasker , har dog kun fået taget billeder af de tre af dem
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så fik jeg strikket lidt huer også :D Jeg fandt en opskrift på navlestrengs huer, som er meget hurtige , nemme , og billige at lave . Og jeg synes at de var rigtig sjove at strikke også .. Jeg tænkte de måske kunne være gode til et krisehjem?
    Jeg har udelukkende kun brugt nogle af de bomuldsrester som jeg havde liggende til det , så der går ikke meget garn til dem, og det synes jeg er et stort plus da jeg har rigtig mange bomuldsrester , som jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle lave af , et ved jeg så nu jo
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så kom der to navlestrengshuer mere. Og et forsøg på en spidshue, men den er ikke helt blevet som jeg gerne ville, og er heller ikke helt sikker på at den er god i størrelsen, men nu må vi se.
    Nu kommer jeg nok ikke til at strikke så meget her i weekenden, da den står på flytning, men man har da lov at håbe, nu når lysten endelig er kommet til det igen.
    Da jeg var indlagt, snakkede jeg om at give alt garn, strikkepinde osv væk, da jeg ikke kunne huske hvordan man strikkede, og var bange for at jeg så ikke kunne finde ud af det igen, men det faldt mig meget naturligt, da jeg endelig fik modet og fik det i hænderne, så nu er jeg glad for jeg ikke gav det hele væk
    Men der er dog stadig nogle ting som kniber med at huske, men så er jeg taknemlig for at være medlem herinde, I er altid så søde og rare til at hjælpe, når der er noget som ikke vil som man gerne vil ha' det til, så det vil jeg gerne give jer et tæmpe tak for
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så lykkedes det mig endelig at få lagt billeder ind herind

    Min lillebror så bolden jeg havde lavet , som lå i min varmestuekasse, og fluks måtte jeg jo igang med en til ham også, så her er den i blå farver .

    Også blev jeg færdig med min allerførste strømper med hæl idag , og jeg er da helt ekstremt stolt.
    Også har jeg lige fået lavet lidt dukketøj også..

    Og den sidste time er gået med at lave lagsagne, men den er jeg ikke så sikker på at i vil se billeder af
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    En aften sad jeg og kiggede på Lenemormeindilds super søde frøer, også fik min kæreste mig overtalt til at forsøge at hækle en selv. Og det lykkedes mig så, men fluks havde min søster også nappet den, inden jeg nåede at få taget billeder af den , øv øv

    Men jeg er kommet igang med en ny hobby. Fimo ler. Det er virkelig sjovt at gå lidt i barndom med det, og være yderst kreativ, med de mange små detaljer. Men jeg kunne desværre kun få lagt et billede ind herinde, da det andet billede er for stort ..
    Billedet er en kage lavet af fimo ler, som der er sat et vedhæng i, så man kan bruge det til halskæder, armbånd, nøgleringe osv osv..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af CarinaHorsmark : 16-09-2010 kl. 22:50 Årsag: glemte ord
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så kom der lidt mere fra min hånd af. Hagesmækkene er et forsøg jeg har lavet, efter fantasien, så jeg håber at de passer i str. osv.
    Og samme med de små strømper Men de var nu rigtig sjove at lave.
    Også fik jeg tilsnusket mig et billede af frøen, som jeg fik ideen efter fra Lenemormeinind herinde. Min søster snuppede den bare med det samme jeg havde fået den lavet, og døbte den for Kaj-Verner
    Nu hænger den på håndtaget hjemme hos mine forældre, ind til badeværelset, og kigger ind af nøglehullet
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så blev dagens projekt også næsten færdig. Her er andemor og andefar. Egentlig ville jeg også ha' lavet en lille lysegul ælling, men det opdagede jeg at jeg ikke havde garn nok til øvøv ..
    Men sådan en skal bestemt også laves engang ..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •