Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Pfaff 2170/2134

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Jeg køber ofte og gerne i Tyskland, og har kun gode erfaringer. Det er ganske vist upraktisk at have en forhandler adskillige hundrede kilometer borte, men besparelsen på små-elektronik er oftest rigelig til at man kan risikere en mindre reparation på egen regning.

    Noget andet er, at der findes Europæiske bestemmelser, som forpligter fabrikanten til at dække garantireparationer uanset hvor i Europa, varen købes. Jeg havde en vådstøvsuger fra Kärcher, der var skaffet fra Tyskland. Kärcher i Danmark ville uden tøven have modtaget den til garanti-reparation, hvis ikke det var fordi, fejlen rettede sig selv. Jeg har ikke et link til de nævnte bestemmelser, med jeg kunne tænke mig at forbrugerstyrelsens hjemmeside kunne have oplysningerne. (Der er selvfølgelig ingen garanti for at der ikke kan opstå problemer, men oftes er varerne jo i orden og får først problemer når garantien er udløbet)

    Du skal være opmærksom på, at teksten på maskinen vil være tysk ligesom vejledningen. Sidstnævnte er selvfølgelig ofte fler-sproget, og en avanceret maskine med software, kan ofte opgraderes med en anden sprogversion.

    Hvis du vælger at handle på eBay.de, har du en særlig stærk beskyttelse som kunde, idet sælgerne overvåges og køberne kan give karakterer til sælgere. Hvis en sælger bryder med eBays regler, ryger han ud. Hvis han får mange dårligere karakterer, kan du se det og kan lade være med at handle dér.

    PS: Undertegnede har meget stor tolerance for sene svar. Jeg har også latterligt travlt.
    Mange hilsner
    Myre

  2. #12
    Nørkledamen Gæst
    Jamen idag har jeg ikke travlt ;-). Jeg printede det tyske tilbud ud og tog det med til en dansk forhandler med et godt ry. Han blev lidt rystet, men endte med at give mig et fint tilbud, som jeg har accepteret. Så nu har jeg måske snart 2 symaskiner og en tom bankkonto. Men hva´ faen, det går jo nok :-))

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Der kan man se - tyske tilbud kan bruges til lidt af hvert ;-) Tillykke med købet. Hvilken maskine endte det så med?
    Mange hilsner
    Myre

  4. #14
    Nørkledamen Gæst
    Det blev en Pfaff Creative 4. Den skulle bestilles hjem først, så nu går jeg og glæder mig.

  5. #15
    R27 Gæst
    Hej, Hvad var der i vejen med din Pfaff 2170? Jeg har selv en Pfaff 2170, og den har lige været til reparation efter et år, og nu virker tådklipperen ikke korrekt:'(
    Mange hilsner,
    R27

  6. #16
    Nørkledamen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af R27 Se meddelelser
    Hej, Hvad var der i vejen med din Pfaff 2170? Jeg har selv en Pfaff 2170, og den har lige været til reparation efter et år, og nu virker tådklipperen ikke korrekt:'(
    Mange hilsner,
    R27
    Min trådklipper har aldrig virket, og den har været til reparation 3 gange af den grund. Så har der været problemer med broderimodulet, og efter næsten 2 måneder med frem og tilbage fik jeg et nyt. Sidst var det transportøren der ikke virkede, og så var det, at jeg fik nok. Den er i orden nu, men hvor længe ved jeg jo ikke. Jeg er meget glad for min creative 4. Den virker meget mere stabil og den har nogle meget gode finesser. Jeg kan kun ærgre mig over, at jeg ikke ofrede penge på den første gang. Lidt dyre lærepenge.

    Mange hilsner
    Nørkledamen

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    27 Apr 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    10

    Pfaff

    Hej ,Ja, jeg blev også godt træt af min pfaff, Så fik jeg den sidste nye brother, og pfaff, trykfødder,spoler og rammer ,indgik i handlen.
    Håber jeg bliver tilfreds med min nye maskine jeg fik til ferien
    Hilsen Søster

  8. #18
    Nørkledamen Gæst
    Tillykke med den. Hvad fik du for 2170eren? Jeg skulle jo egentlig sælge min, men kan ikke rigtig tage mig sammen.

    Hilsen Nørkledamen

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •