Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Er der en pædagog til stede ?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Er der en pædagog til stede ?

    Jeg har undervist i mange år i mor-barn gymnastik og har haft rigtig meget glæde af et kassettebånd som hedder "Frøen Kysser " .. og nu er det ... pist væk øv altså. er der nogen der har det der måske vil sælge det ... eller " Låne det ud " .................

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    16 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    har du prøvet på et bibiotek? for kan være de har den enten på kassettebånd eller måske endda på en cd..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    16 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    man kan låne den på horsens bibliotek på kassettebånd.. så mund ikke du kan gå på dit eget bibilotek og låne den eller får den til at låne den fra Horsens af og hen til dig.. hvis ikke så må du lige sige til så skal jeg nok hjælpe dig...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Tak jeg prøver

    Citat Oprindeligt indsendt af Lolau Se meddelelser
    man kan låne den på horsens bibliotek på kassettebånd.. så mund ikke du kan gå på dit eget bibilotek og låne den eller får den til at låne den fra Horsens af og hen til dig.. hvis ikke så må du lige sige til så skal jeg nok hjælpe dig...
    Har fået at vide at man ikke udveksler musik med alle biblioteker, men jeg prøver lige at høre om "Horsens" er godkendt, ellers vender jeg tilbage :-)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    180
    Der er 11 biblioteker i Dk, der har båndet.
    Så du kan bare bestille det på bibliotek.dk, så får du det leveret til det bibliotek, du plejer at låne materialer på.
    fra Tove

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •