Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Detektivarbejde ønskes udført!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388

    Detektivarbejde ønskes udført!

    Jeg skal bruge uldgarn, superwashbehandlet eller med så meget acryl el. lign i at det ikke filter. Det skal passe til en pind 4-4.5 og strikkefastheden skal være 18 masker og 28 rækker over 10 cm. Rækkefastheden er dog ikke supervigtig. Garnet skal findes i pangfarver. Det behøver ikke være superdyrt heller ;)

    Nogen der sidder inde med info?
    Zuzzan

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    Hejsa...

    jeg har lige været omkring vores "garndame/butik" og hun har lige nu sådan nogle superwash garn på bus til 8 kr nøglen og mener bestemt at det er til pinde 4 -4.5. men jeg er ikke lige sikker på hvad pangfarver er så ved ikke om hun har de rigtige farver....

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Det lyder jo godt. Men strikkefastheden skal passe i hvert fald sådan nogenlunde.

    Altså sådan børnefarver. Basisfarver som rød, blå, grøn gul i deres rene farve :)
    Zuzzan

  4. #4
    JanJac Gæst
    Hej Zuzzan

    Strikkefastheden passer til 2 tråde supersoft fra holstgarn.dk. Det er ikke superwashbehandlet, men kan vaskes i maskine på uldprogram med uldvaskemiddel uden at filte. Der har du 96 farver at vælge mellem.

    Janne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Tak skal du have. Det vil jeg bestemt overveje. Hører gerne andre bud også :)
    Zuzzan

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •