Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: At sy trusser

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Hvis du vælger 'Produktkatalog' til venstre på siden kan du vælge mellem flere kategorier og se dem som pdf filer - det kræver at du har Adobe Reader ellers er der et link til, hvor det kan hentes.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    WEEE 1000 tak.
    Da jeg sad ved min minipc kunne den ikke vise mere af siden end det midterste med lidt blåt om....jeg undrede mig også noget og her er det så
    KH Lene Gammelmor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    Citat Oprindeligt indsendt af Esseline Se meddelelser
    Det tror jeg at jeg prøver så. Hvordan er kvaliteten af deres blonder, ved du det?
    Har du prøvet? Jeg ved ikke hvad jeg har gjort forkert men nu har jeg ringet 3 gange, har talt med en kvinde og fået lovning på prøver og et papirkatalog (jaja jeg er gammel, kan godt lide at bladre rigtigt) men intet sker. Jeg vil egentlig føle mig lidt dum ved at skulle prøve IGEN, vil de handle eller ikke, spørger jeg mig selv.
    KH Lene Gammelmor

  4. #14
    Esseline Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Gammelmor Se meddelelser
    Har du prøvet? Jeg ved ikke hvad jeg har gjort forkert men nu har jeg ringet 3 gange, har talt med en kvinde og fået lovning på prøver og et papirkatalog (jaja jeg er gammel, kan godt lide at bladre rigtigt) men intet sker. Jeg vil egentlig føle mig lidt dum ved at skulle prøve IGEN, vil de handle eller ikke, spørger jeg mig selv.

    Nej, jeg kom aldrig igang med trussesyningen.
    Jeg har snakket med een som har handlet der og det var bestemt ikke en positiv oplevelse...

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •