Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 40

Emner: At lave kagepynt.

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg kan ingen af dagene - har allerede rigeligt om ørerne i den nærmeste fremtid. Jeg holder øje med om du gentager succesen (er jeg sikker på det bliver) en gang senere på året.

  2. #22
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Neell Se meddelelser
    Bussen fra Vejle kører lige forbi, på vej til Bække rutebilstation, så det kan ikke være nemmere! Du vil kunne være her omkring kl. 10.20, vil jeg tro.

    Hvad hedder bussen ? 311 ?

    Det må da være nemmere at stå af på Vejen st. og så tage bussen derfra end at skulle helt til Vejle, hvis det er bus 311. Der kører fra Vejle over Bække til Vejen. Hvis jeg står af på Vejen st. og tager mod Vejle skal jeg kun køre i bus 15 min. Den anden vej er det 28 min og så kan jeg først være der kl. 11.48 i stedet for 10.29. Det er en søndag og de kører ikke så tidligt.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Skærbæk
    Indlæg
    51
    Rigtigt godt intarativ. Jeg kan ikke nogle af dagene ellers ville jeg gerne med. Min datter på 3 er begyndt at komme med eventyrbøgerne og forlange eventyrkager, i lyserøde og lyseblå farver ligesom dem i hendes bog og der skal blomster og fine dekrotioner på.
    Prædikernes bog 10:10 - Husk at file din Motorsav

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    neell jeg kan alle dagene så du siger bare til så er jeg på. hvis altså ikke det endnu engang laver rav i mine planer. men lige disse dage har jeg fri.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    6622 Bække ved Vejen
    Indlæg
    69
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Hvad hedder bussen ? 311 ?

    Det må da være nemmere at stå af på Vejen st. og så tage bussen derfra end at skulle helt til Vejle, hvis det er bus 311. Der kører fra Vejle over Bække til Vejen. Hvis jeg står af på Vejen st. og tager mod Vejle skal jeg kun køre i bus 15 min. Den anden vej er det 28 min og så kan jeg først være der kl. 11.48 i stedet for 10.29. Det er en søndag og de kører ikke så tidligt.
    Du har helt ret. Jeg gik ud fra at du kom fra Vejle. Og jo, det er 311 der er tale om. Så skal du igennem Bække og ca 3½ km længere ud, før du skal af. MenMenMen det kan da også være, at der viser sig noget samkørselsmulighed....
    Ellers skal jeg nok give dig en mere præcis vejledning, når dagen nærmer sig...
    Hilsen Ellen / Neell
    Der er intet, der er så skidt, at du ikke kan glæde dig over, at det ikke skete for dig.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Åh øv, jeg gad ellers godt være med, men jeg har simpelthen ikke råd til noget som helst i maj. Det der arbejdsløshed bliver man da godt nok ikke rig af :) Jeg vil gerne med hvis du laver et kursus en anden gang.

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    Jeg kan d.22
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Jeg kan ikke nogle af dagene - synes måske også det er lige lovlig langt at tage ;o) Håber dog I får en god og kreativ dag - glæder mig til at se billeder...
    - Carpe Diem! -

  9. #29
    Rysse Gæst
    Så har jeg fået fri d. 16.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    6622 Bække ved Vejen
    Indlæg
    69
    Jeg må nok indrømme at tilstrømningen ikke lige har væltet huset her....

    3 interesserede, der kan: Nattrolden alle tre dage, Rysse d. 16. og Hope d. 22....

    Og så tror jeg, jeg vil sætte mig fast på d. 22, fordi jeg for læææænge siden - og i en ganske anden sammenhæng - er kommet til at love Hope noget..

    Dermed bliver det et mindre, pænt selskab.

    Men Rysse, jeg vil heller ikke gerne skuffe dig, så hvis du stadig er interesseret og gider tage hele den lange vej, holder vi da bare fast i et lille to-personers arrangement d. 16.
    En anden mulighed er - som tidligere nævnt - at du kobler dig på Kageportalen.dk, hvorigennem du med ujævne mellemrum kan mødes med andre kagetosser i dit eget 'revir'. Kagetosser er nogen, der gerne lærer fra sig!

    Og skulle nogen komme på bedre tanker, kan det stadig lade sig gøre at forhøre sig om ledige pladser begge dage
    Hilsen Ellen / Neell
    Der er intet, der er så skidt, at du ikke kan glæde dig over, at det ikke skete for dig.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •