Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 40 af 40

Emner: At lave kagepynt.

  1. #31
    Rysse Gæst
    Det er OK Neell. Jeg bliver bare i sommerhuset en dag mere.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    Ihhh, hvor jeg glæder mig, har noteret det i kalenderen.

    En skam at Rysse og jeg ikke kunne samme dag.
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    hvad tid blev det d. 22? har nemlig det problem at vi har så mange problemer med at få arbejdsdagene til at hænge sammen se de har flyttet rundt på vores tider på jobbet. samt weekender.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    6622 Bække ved Vejen
    Indlæg
    69
    Citat Oprindeligt indsendt af Hope Se meddelelser
    Ihhh, hvor jeg glæder mig, har noteret det i kalenderen.

    En skam at Rysse og jeg ikke kunne samme dag.
    Ja, det er rigtig ærgerligt med Rysse. Men jeg glæder mig rigtig meget, også selv om vi kun bliver et temmelig lille selskab.
    Når bare det er kvalitet, der kommer, og det er det!!!!!

    Og Nattrold: Tidspunktet finder vi ud af. Det vigtigste er at I kommer, begge to.
    Hilsen Ellen / Neell
    Der er intet, der er så skidt, at du ikke kan glæde dig over, at det ikke skete for dig.

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    6622 Bække ved Vejen
    Indlæg
    69
    Hope og Nattrold:

    Er der noget specielt, I kunne tænke jer at vi laver på lørdag? Så giv mig lige besked.

    Ellers tænker jeg vi starter med at lave en let rose, blade og en kalla - fordi det er gode måder at lære om materialer og teknikker.
    Derefter foreslår jeg, at I laver en sværere blomst (rose, marguerit, orkidé eller en helt tredje) - eller hvad I brænder for at prøve. Der er jo også sløjfer, kaniner, legoklodser, babyer og 1000 andre ting, man kan lave. Der er sådan set kun fantasien, der evt. kan sætte en grænse for kreativiteten.

    Redskaber, forme, udstikkere osv - jeg har en del, og regner med at det skulle være tilstrækkeligt.

    Brudepar / figurer er også en mulighed, men ikke særlig realistisk indenfor et "begynderarrangement".

    Skulle der være én eller anden, der alligevel har fundet mulighed for at komme på lørdag, er det bare at sige til....
    Jeg er hjemme, og nu har jeg snart højglanspoleret hele køkkenet!

    Jeg sørger for kaffe/the/kage/kakao osv, og forsøger at få dyrene til at opføre sig en lille smule normalt. Bare den ene dag!!

    kh.
    Hilsen Ellen / Neell
    Der er intet, der er så skidt, at du ikke kan glæde dig over, at det ikke skete for dig.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    uha jeg glæder mig helt enorm men jeg har desværrer ikke fri før efter kl 14.30 og skal lige hjem
    kan man få forslag til det du lægger mellem kagerne også? får helt løst til at bage en kage hvis bare jeg kan finde ud af at overtrække og lave de fine figurre der på. du aner ikke hvor spæn jeg allerede er. "bare jeg kan finde ud af at lave det." skal jeg tage noget med?
    Lev livet vi har det kun til låns.

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    6622 Bække ved Vejen
    Indlæg
    69
    Bragende god idé!

    Tag en helt almindelig rund kage med, så smører vi den op, betrækker den og pynter den.

    Fyld har jeg masser af forslag til, men det vil jeg godt nøjes med at give jer med. Der skal også være tid at lave pynt.

    Ud over det tænkte jeg at vi kunne slå os sammen om noget at spise - dvs. I tager det spiselige med, og jeg hjælper med at spise det :-)) Til hjælp til den del har jeg forresten min søn hjemme på weekend.
    Tiden FLYVER, når man er i gang med at være så kreativ, og jeg har ikke lige tænkt mig at smide jer ud på et bestemt klokkeslet. Nils (sønnen) passer sig selv, bare han har TV, hunden, kattene og wii indenfor rækkevidde.
    Hilsen Ellen / Neell
    Der er intet, der er så skidt, at du ikke kan glæde dig over, at det ikke skete for dig.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    Glæder mig og er rigtigt spændt, har jo set og smagt mange af dine skønne ting

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at prøve at lave en orkidé.

    Hvad kunne fruen ønske sig at spise Jeg kan godt evt. lave lidt frikadunser med noet kartofelsalat eller noet til...

    Jeg vil lige se, om jeg ikke lige kan huske, hvor jeg har lagt alle de ting, jeg har købt af dig, netop til sådan en lejlighed som denne. Men hvis jeg nu ikke kan finde dem, har du så, så man kan låne
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    6622 Bække ved Vejen
    Indlæg
    69
    [QUOTE=Hope;226410]Glæder mig og er rigtigt spændt, har jo set og smagt mange af dine skønne ting

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at prøve at lave en orkidé.

    Hvad kunne fruen ønske sig at spise Jeg kan godt evt. lave lidt frikadunser med noet kartofelsalat eller noet til...

    Jeg vil lige se, om jeg ikke lige kan huske, hvor jeg har lagt alle de ting, jeg har købt af dig, netop til sådan en lejlighed som denne. Men hvis jeg nu ikke kan finde dem, har du så, så man kan låne [/QUOTE

    Yes, YES, det lyder helt fint med deller og salat.
    Jeg er i fuld gang med at , kagen til sådan en dag skal jo være noget helt særligt...
    Hilsen Ellen / Neell
    Der er intet, der er så skidt, at du ikke kan glæde dig over, at det ikke skete for dig.

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    uha hvad skal jeg tage med? ???
    Lev livet vi har det kun til låns.

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •