Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Opskrift på ragsokker

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Mine ankler er temmelig tynde og jeg er 21 cm rundt om dem (jeg har lige målt dem) og jeg bruger sko/strømper str. 37 - 38.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Mine ankler er temmelig tynde og jeg er 21 cm rundt om dem (jeg har lige målt dem) og jeg bruger sko/strømper str. 37 - 38.
    Jeg har også lige målt mine ankler og fordi jeg synes det lød lidt småt at mænds ankler skulle være ca. 18-20 cm. Jeg synes at mine ankler er rimlige normale, men de måler 21½ cm og jeg bruger str. 39 i sko. Nu skal sokkerne ikke falde ned om anklerne, så hvis jeg strikker sokker til mig selv strikker jeg dem lidt mindre end min ankels omkreds.

    Strikkelene måske har vi slet ikke så små ankler som vi går og tror...hvem ved

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Citat Oprindeligt indsendt af drebis Se meddelelser
    så er der sendt en mail og vedhæftet opskrift
    Mange tak, Drebis.!
    Det var det helt rette maskeantal og pindestr. Så kan det ikke gå helt galt...

  4. #14
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jonet Se meddelelser
    Jeg har også lige målt mine ankler og fordi jeg synes det lød lidt småt at mænds ankler skulle være ca. 18-20 cm. Jeg synes at mine ankler er rimlige normale, men de måler 21½ cm og jeg bruger str. 39 i sko. Nu skal sokkerne ikke falde ned om anklerne, så hvis jeg strikker sokker til mig selv strikker jeg dem lidt mindre end min ankels omkreds.

    Strikkelene måske har vi slet ikke så små ankler som vi går og tror...hvem ved
    Du skal læse det der skrives rigtigt -
    Jeg skrev at ca 20 cm over snkelen var en mands mål ca 18 cm og som jeg skrev var det noget jeg havde læst.

    Ville gerne se jer sidde og måle ankler fordi I læser en udregning til m antal af sokker tænker nu

    Nej den tanke vil jeg bare ikke føre til ende :-)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •