Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 23

Emner: Julegaver til bedsteforældre

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af vandhunden Se meddelelser
    er så heldig at være bedstemor jeg fik sidste år en foto bog med hvad der var sket sidste år det var som et slags ugeblad den var jeg godt nok glad for, jeg tror at man kan lave den på nettet og få det færdige resultat tilsendt.

    Der er flere der har de bøger, bl.a. tdc, men i skal regne med at bruge rigtig lang tid ved computeren for at lave det. til gengæld bliver bøgerne vildt flotte! jeg har en fra min niece blev døbt, og får snart en med nyere billeder :)

  2. #12
    mutti Gæst
    En filtet taske til strikketøjet eventuelt med lidt garn i, så man kan starte på et julestrikketøj vil da også være dejligt.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Vi fik bl.a. gavekort til kroophold af børn og børnebørn.

    Hvis folk ønsker sig oplevelser - giver jeg gerne en Smartbox - der er nemlig forskellige temaer og priser at vælge imellem.
    Så kan de selv veksle den til en personlig oplevelse
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Hvad er en smartbox?
    Kig gerne forbi min blog

  5. #15
    aj_elisa Gæst
    1000 tak for alle jeres idéer! Sikke en masse gode idéer.. Nu má vi så se om jeg kan vælge :)
    filtede tøfler er absolut en mulighed :) Mine bedster ville have elsket en gave der bestod af en ren hyggedag sammen med mig, men lidt upraktisk da de bor 1500 km væk :(

    Takker igen :)

  6. #16
    Tina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af mrslangholz Se meddelelser
    Hvad er en smartbox?
    En smartbox er faktisk et gavekort f.eks på en forlystelse, rejse ell. et kroophold. Disse smartboxes er i forskellige prisklasser og de kan købes hos boghandleren.
    Prøv evt. at google det - der står en del om hvad en smartbox er.

  7. #17
    Rysse Gæst
    Hvis det er gavekort man går efter, er der også noget der hedder: www.gavekort.dk Her kan man vælge et af steder til at få gavekortet fra eller man kan lave det "uspecificeret". Så kan modtageren selv vælge, hvor det skal være fra. Man kan også få gavekortet sendt som gave. Dvs. at den ene betaler og den anden modtager. Man kan samtidig med, at man vil have det sendt til en anden, skrive lige netop den hilsen i som man ønsker.

  8. #18
    Mia.Louise Gæst
    Hej!
    Hvis de skulle have noget pænt bestik, kunne det også være en ide at lave noget til at opbevare det i, hvor den enkelte gaffel/kniv har sit eget "rum" - kan også bruges til strikkepinde og hæklenåle.

    Jeg sidder delvist selv i samme situation som dig. Jeg har lige fået ny symaskine i fødselsdagsgave og er ikke lige just millionær, så havde også håbet på at jeg kunne kreerer noget til alle i år, men ideerne kommer bare ikke :(.

    Håber du finder på noget godt til bedstemødrene :)

    Kram Mia

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Der er jo det der "Scrapbooking", hvor man kan købe alle mulige fine ting til at klistre på et hæfte og så sætte billeder ind, udklip osv. Du kunne måske lave en mindebog selv, på den måde. Det er både sjovt at lave, og bedsteforældre bliver også glade over den anstrengelse der har ligget bag gaven.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Citat Oprindeligt indsendt af aj_elisa Se meddelelser
    1000 tak for alle jeres idéer! Sikke en masse gode idéer.. Nu má vi så se om jeg kan vælge :)
    filtede tøfler er absolut en mulighed :) Mine bedster ville have elsket en gave der bestod af en ren hyggedag sammen med mig, men lidt upraktisk da de bor 1500 km væk :(

    Takker igen :)
    Hold da op. Hvor bor de henne?
    Zuzzan

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •