Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 23

Emner: Julegaver til bedsteforældre

  1. #1
    aj_elisa Gæst

    Julegaver til bedsteforældre

    hejsa :)

    Så er jeg langsomt gået i gang med at planlægge årets julegaver, og er gået lidt i stå... Håber i kan hjælpe mig med lidt idéer

    Jeg har to hold bedsteforældre i sidste halvdel af 70'erne... Hvad i alverden kan jeg give dem i julegave?? De to bedstefædre bruger uldne sokker hver dag, så der tænker jeg nogle nye sokker i lækkert garn, men hvad med de to damer???
    Min mormor er temmelig habil med strikketøjet (årets underdrivelse ), så det skal ikke være sådan noget som tørklæder o.l.. Gerne noget lidt specielt

    Har i dejlige mennesker nogle gode ideer til mig?? Gerne noget jeg kan lave selv.

    På forhånd tak


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Filtede futter måske?
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Ja Zep - også lige min tanke.
    Knus Rita

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Sep 2009
    Geografisk sted
    4840 Nørre Alslev, Nordfalster
    Indlæg
    78
    Hvad med noget lækkert opbevaring til bedstemors strikkegrej? Jeg har strikket et til hæklenåle der både er filtet og har snoninger. Måske den også kan bruges til strikkepindene? Ellers er det jo et oplagt syprojekt:-)

  5. #5
    Tina Gæst
    Måske noget lækkert garn til 'mormor'

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg købte faktisk netop i går i Føtex julegaven til mine forældre der er 72 og 78 år. De bor i et lille parcelhus, hvor de har et rigt fugleliv, som de bruger meget tid på at sidde og studere. De har hjemmelavede fuglebade m.m. Samtidig er især min far meget elektronikinteresseret og trods sin høje alder helt klar i øverste etage, så han roder en del med pc'ere o.s.v.
    Så jeg købte en redekasse med tv-kamera, nøjagtig magen til den de havde i tv2-vejret i foråret, så de kan sidde indenfor og kigge med i redekassen.

    Den var sat en del ned i pris, men kostede stadig 549 kr., men da vi jo har 4 børn der også giver en lille gave, deler vi, og så er det jo til at overkomme.

  7. #7
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg ville til de 2 damer fylde en kurv med hjemmesyltet surt og sødt, samt et par flasker hjemmekogt saft. De ting de selv lavede som yngre men som mange i den alder ikke har tiden til mere.
    Er de der bedster meget moderne kan man jo give lidt af det vi andre syntes er spændende i smag.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg ville juble over gavekort med vindues pudsning og rengøring...en tur i byen med dig osv...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    er så heldig at være bedstemor jeg fik sidste år en foto bog med hvad der var sket sidste år det var som et slags ugeblad den var jeg godt nok glad for, jeg tror at man kan lave den på nettet og få det færdige resultat tilsendt.
    held og lykke

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Citat Oprindeligt indsendt af vandhunden Se meddelelser
    er så heldig at være bedstemor jeg fik sidste år en foto bog med hvad der var sket sidste år det var som et slags ugeblad den var jeg godt nok glad for, jeg tror at man kan lave den på nettet og få det færdige resultat tilsendt.
    Jeg fik en kalender med min niece. Et billede pr måned taget året før i samme måned. Jeg er virkelig glad for den. Og det er rigtigt man kan få lavet rigtig mange ting med fotos på nettet. Jeg har været meget glad for at bruge foto.com.
    Zuzzan

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •