Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Aflevering af varmestuestrik

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Aflevering af varmestuestrik

    Syntes lige jeg vil fortælle hvordan vi får vores afleveringer af varmestuestrik bliver udført uden at bruge penge på det.

    Perron4 i Nykøbing Falster har lagt ansøgning ind om at modtaget vores strik.
    Vanløse garnsilo gå på deres lager og ser hvad de har og pakker det.
    Hoved depotet i Nykøbing Sj finder resten frem, nu ...har vi det der skal bruges og hvis der ikke havde været nok på depoterne, så havde vi skrevet til varmestuestrikkerne, så havde de indleveret hvad de havde færdigt.
    Vanløs garn silo og hoved depotet fragt så deres ting til Vejers i Jylland, der bliver det anbragt i en bil der skal til Næstved, i Næstved kommer der en anden bil og fragter det til Ørslev, og fra Ørslev bliver det bragt til Nykøbing Falster

    Vupti så er den ged barberet :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Ja, det varmestuetøj er meget berejst og får set en god del af landet. Og det fik en ekstra gang luftning i Vejers, så det sikkert dufter dejligt af frisk Vesterhavsluft nu.
    Det er godt, at vi spare dyre penge hos postvæsenet, ved at vi klarer transporten selv.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    symadammen Gæst
    Hundeuld - det er da utroligt som det varmestuestrik kommer rundt i landet.
    Man kan jo bare frydes over alle de villige "busser" der tager det med rundt, så pengene ikke går til porto og postvæsenet tjener på det.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så er der afleveret 2 sække strik til Perron'en i Nykøbing Fl. De var meget glade og taknemmelige over at være kommet i betragtning til vores lækre strik til deres brugere.

    STORE TAKKER til alle varmestuestrikkerne.

    Det er hermed bragt videre.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal du have missemor også for din del af transporten...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •