Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 24 FørsteFørste 12345671323 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 235

Emner: Lenemormeinilds 2010...

  1. #21
    lenemormeinild Gæst
    Endnu en sommer kjole og striber og blomster skal der til.

    sæt nr 13.jpg

  2. #22
    lenemormeinild Gæst
    Tak for

    Nu har jeg lavet dette til næste sæt så må jeg lige se om der er garn nok til en hat eller andet syntes lige der mangler noget til sættet.
    sæt nr 14a.jpg sæt nr 14.jpg

  3. #23
    lenemormeinild Gæst
    Så blev garnet brugt til sidste cm så der blev en hat med til sættet også, men så kan der heller ikke vrides mere ud af de rester

    sæt nr 14b.jpg

  4. #24
    lenemormeinild Gæst
    Det er jo sommer så der kom lige en sommerkjole mere fra mine hænder.
    sæt nr 15 forfra.jpg sæt nr 15 bagfra.jpg

  5. #25
    lenemormeinild Gæst
    Ja hvad kan man få ud af at opleve med DSB så godt jeg havde masser af garn med når der der skal bruges timer på tålmodighed
    Især i varmen og på afgangen København/Kalundborg

    sæt nr 16.jpgsæt nr 17.jpg

  6. #26
    lenemormeinild Gæst

    Hæklet Bogstaver

    Forleden dag kom jeg ind på en hjemmeside og sad og kiggede lidt og der fandt jeg et billede af strikkede bogstaver insprieret af de sædvanlige træbogstaver og så tænkte jeg at de må da også kunne hækles og her er mine første spæde resultater, er selv godt tilfreds med dem og da jeg stille fiskede dem op af tasken på arbejdet ja så må jeg sige at jeg pludselig har fået travlt med at fremstille bogstaver, og det er bare rigtig sjovt at lave.

    Hæklet bogstaver juli 2010 099.jpg Hæklet bogstaver juli 2010 100.jpg Hæklet bogstaver juli 2010 101.jpg Hæklet bogstaver juli 2010 102.jpg

    Hæklet bogstaver juli 2010 103.jpg Hæklet bogstaver juli 2010 104.jpg Hæklet bogstaver juli 2010 105.jpg Hæklet bogstaver juli 2010 106.jpg

  7. #27
    lenemormeinild Gæst

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Indtil vidre har jeg hæklet for og bagside og lagt lidt vat i og syet sammen på forsiden. Men jeg er jo ikke kommet igennem hele alfabet endnu men det er målet.
    Nåh ja hvor er jeg dum det var da meget nemmere det du gør - hmmmm...hvorfor skulle jeg gøre det mere beværligt end det er

    Tak for vejledningen
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #29
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Nåh ja hvor er jeg dum det var da meget nemmere det du gør - hmmmm...hvorfor skulle jeg gøre det mere beværligt end det er

    Tak for vejledningen
    Vi er her jo for at hjælpe hinanden så godt vi kan og de nemme løsninger er da bare

  10. #30
    lenemormeinild Gæst
    Jeg fik lige lyst til at lege med bogstaverne jeg havde lavet for at se hvad det kunne blive til, jeg mangler stadige en det til alfabetet som en har bestilt, men man bliver ikke for gammel til at lege Og faktis var det også fordi jeg tog dem med i børnehaven for at se hvad der skete når de store børn i børnehaven får dem i hånden og vupti så var de i gang med at skrive deres navne og fortælle hvikle bogstaver jeg manglede for at de kunne lave deres navn.
    Så nu ved jeg godt hvad jeg skal lave her i sommer

    navne i Hæklet bogstaver juli 2010 011.jpg navne i Hæklet bogstaver juli 2010 012.jpg navne i Hæklet bogstaver juli 2010 013.jpg navne i Hæklet bogstaver juli 2010 014.jpg

    navne i Hæklet bogstaver juli 2010 015.jpg navne i Hæklet bogstaver juli 2010 016.jpg navne i Hæklet bogstaver juli 2010 017.jpg navne i Hæklet bogstaver juli 2010 018.jpg

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •