Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 24 af 24 FørsteFørste ... 4142021222324
Viser resultater 231 til 235 af 235

Emner: Lenemormeinilds 2010...

  1. #231
    lenemormeinild Gæst
    Der er da visse fordele ved at der ligger alt det sne ude så man kan hygge inde For så er der tid til strikkepindende 200%
    dukketøj Barbie 024.jpgdukketøj Barbie 025.jpgdukketøj Barbie 026.jpg
    Det er dælmer længe siden jeg har strikket i så mange timer i døgnet

  2. #232
    lenemormeinild Gæst
    Takker for alle jeres roser de er altså bare dejlige at få, jeg har stadig en drøm om at kunne have 100 barbie sæt liggende på min hjemmeside men jeg har mine tivl om jeg nogen sinde når det, men pyt for det betyder jo at mange kan lide det jeg laver, men så får jeg jo bare lov til at strikke endnu mere og hvem bliver sur over det ikke mig

    dukketøj Barbie 027.jpgdukketøj Barbie 028.jpgdukketøj Barbie 029.jpgKikkassen 2010-2011 004.jpg

  3. #233
    lenemormeinild Gæst

  4. #234
    lenemormeinild Gæst

  5. #235
    lenemormeinild Gæst
    Forledn nat drømte jeg om at lave en sangskjuler med Barbie, ja spørg mig ikke hvor det kom fra for jeg kender ingen piger der skal konfirmeres til foråret og det er sjældent jeg strikker hvide kjoler til Barvie. Men efter en hyggelig dag hos Elise igår ja så måtte jeg finde garn og pinde frem også igang og her er så resultatet
    sangskjuler 001.jpgsangskjuler 003.jpgsangskjuler 004.jpg
    Bogen/biblen er bare et gammelt VHS hylster jeg har hæklet et stykke og så limet på med limpistol, det var nemt
    til Alle nu er det snart tid til nye kreationer i det nye år...

Side 24 af 24 FørsteFørste ... 4142021222324

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •