Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 23 af 24 FørsteFørste ... 313192021222324 SidsteSidste
Viser resultater 221 til 230 af 235

Emner: Lenemormeinilds 2010...

  1. #221
    lenemormeinild Gæst
    En sidste øjebliks gave jeg nemt kunne orke når bare jeg kunne sidde stille i sofaen:-) halvt liggende.

  2. #222
    lenemormeinild Gæst
    Her holdte jeg jo Jul igår med Sønnen,Svigerdatteren og Barnebarnet og både gaver og mandelgave (som bare var perfekt) og ikke mindst var lykken med sengetøjet til Casper så nu er der bestilt mere af slagsen skønt når stoffet jo ligger klar til at komme igennem symaskinen så skal jeg bare lige hitte på flere til at sy på der er bla bestile bamser så jeg må til at trylle en af dagene for natten blev brugt til disse unge Damer:-)
    dukketøj Barbie 001.jpgdukketøj Barbie 002.jpgdukketøj Barbie 003.jpg

  3. #223
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Dine pinde bliver da aldrig kolde. det er da helt vidunderligt det dukke tøj du kan trylle frem. Held og lykke med bamserne, det glæder jeg mig til at se, jeg er helt vild men den slags, jeg har en sjov og nem lille elefant hoved, hvis det har interesse,

    Rigtig god julestrikkeri.

    Julehilsen Nette.
    Elefant hoved.

    Magisk ring med ekstra lang ende, skal bruges til sidst. 10 stm i ringen, luk med fm.
    5lm, dbst i samme, 8 dbst 5 lm, 1 km i sidste dbst, 2 km,= op.
    5 lm, dbst i samme, 8 dbst 5 lm, 1 km i sidste dbst. Klip tråden 2o cm . saml begge tråde på bagsiden træk dem igennem midt hulet, 12 lm= snabel , hæft ende, eller bind blot en knude.

  4. #224
    lenemormeinild Gæst
    Tak nettestrik det elefant hoved er bare superskønt, det skal pryde på et sengesæt helt sikkert:-)

    så har der igen været gang i pindende
    dukketøj Barbie 004.jpgdukketøj Barbie 005.jpg

  5. #225
    lenemormeinild Gæst
    Når jeg nu ikke kunne sove skulle tiden jo ikke gå til spilde så strikkepindende fik lov til at trylle og de er vist ikke færdig forløbig men en stribe barbie kjoler kom der igen ud af det:-)
    dukketøj Barbie 006.jpgdukketøj Barbie 007.jpgdukketøj Barbie 008.jpg

    dukketøj Barbie 009.jpgdukketøj Barbie 010.jpg

  6. #226
    nette strik Gæst
    Hvor er du super jule flittig,
    de er nytårsaften klare de søde damer.

    Kender du siden her http://www.stickatillbarbie.se/ der er over 1000 modeller med foto og opskrifter. måske hvis du en gang mangller ideer.

  7. #227
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    elefant hoved.

    magisk ring med ekstra lang ende, skal bruges til sidst. 10 stm i ringen, luk med fm.
    5lm, dbst i samme, 8 dbst 5 lm, 1 km i sidste dbst, 2 km,= op.
    5 lm, dbst i samme, 8 dbst 5 lm, 1 km i sidste dbst. Klip tråden 2o cm . Saml begge tråde på bagsiden træk dem igennem midt hulet, 12 lm= snabel , hæft ende, eller bind blot en knude.
    elefant hoved.jpg

    Du kan sy øjne på hvis det er til sengetøj

  8. #228
    lenemormeinild Gæst

  9. #229
    lenemormeinild Gæst
    lidt Bal kjoler slal der jo også til i tilfælde at bal på slottet fnis.......
    dukketøj Barbie 016.jpgdukketøj Barbie 017.jpgdukketøj Barbie 018.jpg

  10. #230
    lenemormeinild Gæst
    Det sjove ved at strikke barbietøj er at alle rester bliver brugt, så selv om det er de samme modeller jeg strikker efter ser det jo forskelligt ud.
    Hele min stue flyder med garn, knapper, perler, ja det er ikke helt let at være mis fortiden for man skal sno sig eller syntes det er ok at blive flyttet på for de har det med at ligge de forkerte steder hihi
    Men de nyder også at ligge på skødet mens jeg strikker men så er det ikke altid lige let at strikke hvis der er lidt for meget liv i de store killinger:-)
    Men afligevel får jeg tryllet med pindende
    dukketøj Barbie 023.jpgdukketøj Barbie 022.jpgdukketøj Barbie 021.jpgdukketøj Barbie 020.jpgdukketøj Barbie 019.jpg

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •