Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 15 af 24 FørsteFørste ... 5111213141516171819 ... SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 235

Emner: Lenemormeinilds 2010...

  1. #141
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det er da helt fantastisk som du kan. Er det kreationer "ud af huset", ellers må du da snart ha' udvidet garderobepladsen.

  2. #142
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Hi hi hi....du får altså snart et speedometer...godt at der ikke er hastighedsmålingsrokkerpoliti nogen steder

    Men du slynger da bare den ene fantastiske kreation efter den anden fra dig....flot flot flot
    Jeg er nu også glad for at der ikke er noget hastighedsmålingsrokkepoliti
    Tak for dine Det er hammer sjovt at lave disse kjoler

  3. #143
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Jeg er begyndt og tænke Chanel, med alle dine flotte kreationer.
    Varmt Knus & Kram.


  4. #144
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Det er da helt fantastisk som du kan. Er det kreationer "ud af huset", ellers må du da snart ha' udvidet garderobepladsen.
    Ja det er kreationer ud af huset, så det er godt jeg ikke skal bygge ud, så godt det bare er i Barbie str og ikke voksen str de skal strikke i

  5. #145
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herlig kjoler lige en pige drøm
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #146
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der lige et par kjoler mere færdige

    Sæt nr 86.jpg Sæt nr 87.jpg Sæt nr 88.jpg

    Nu skal der lige findes lidt nye garnrester frem til kommende kreationer

  7. #147
    lenemormeinild Gæst
    Så er det igen blevet tid til hæklet bogstaver og de er jo sjove at lave, så i første omgang er det blevet til disse og flere kommer til..........
    oliver.jpg og oscar.jpg
    Øv nu glemte jeg at vende billede rigtigt da jeg tog det, nå´ jeg skal nok få det lært

  8. #148
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Jeg er bare helt vild med dine bogstaver
    Når engang jeg får børn, så skal de absolut ha' nogle af de bogstaver på døren
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  9. #149
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af CarinaHorsmark Se meddelelser
    Jeg er bare helt vild med dine bogstaver
    Når engang jeg får børn, så skal de absolut ha' nogle af de bogstaver på døren
    Tak skal du have Carina
    Det ser også super sødt ud på en elastiksnor hen over barnevognen eller i en uro over pusleborden.
    idag har jeg opdaget ved et uheld at bogstaverne de snildt kan tåle at komme i vaskemaskinen uden at komme til at se mærkelige ud efterfølgende. Mine misser havde virkelig hygget sig med at lege med dem mens jeg var på arbejde i går så nogle var havnet i vasketøjskurven Men nu er det afprøvet så nu kan jeg jo svare på det når jeg bliver spurgt

  10. #150
    lenemormeinild Gæst

    Hånddukker til krybbespil 2010

    Her er mit første forsøg på at hækle hånddukker, har tidliger strikket nogle enkelte som jeg bruger i mit arbejde, dette er en særlig opgave jeg er blevet stillet som jeg er spændt på hvordan udvikler sig, mine kollegager er vilde med dukkerne så nu skal jeg lave flere for ideerne fløj rundt idag blandt mine kollegager
    Hånddukker 2010 009.jpgEn af de vise mændHånddukker 2010 010.jpg Hånddukker 2010 012.jpg Josef
    Så mangler jeg bare resten + et æsel som volder mig lidt problemer, men det skal nok lykkes

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •