Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 13 af 24 FørsteFørste ... 39101112131415161723 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 235

Emner: Lenemormeinilds 2010...

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Takker for roserne, Jeg lader mig indsprierer af denne hjemmeside hvor man også kan printe opskrifter ud, men det er sjovt at blande modellerne og lave nyt til.


    www.stickatillbarbie.se
    Hej lenemormeinild.

    Jeg har for et stykke tid siden købt en dukke, (ikke lige en Babie, men en i samme str). Jeg strikkede et par kjoler fra den hjemmeside.Men men jeg synes kjolerne er for store, jeg har brugt perleacryl og pind 2. Hvilket garn bruger du? Måske der alligevel er forskel på dukkerne?
    Varmt Knus & Kram.


  2. #122
    lenemormeinild Gæst
    Jeg bruger også perleakrycl og ja der er forskel på dukkerne de der ikke er barbie er som regel en smugle tynder
    men jeg bruger mest opskrifterne for at få gode ideer
    Og går jeg efter en opskrift så måler jeg mange gange mens jeg strikker den for at se om jeg skal labe ændringer med det samme også skriver jeg det på opskriften så jeg husker det til en anden gang hvis nu modellen er god.

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Jeg bruger også perleakrycl og ja der er forskel på dukkerne de der ikke er barbie er som regel en smugle tynder
    men jeg bruger mest opskrifterne for at få gode ideer
    Og går jeg efter en opskrift så måler jeg mange gange mens jeg strikker den for at se om jeg skal labe ændringer med det samme også skriver jeg det på opskriften så jeg husker det til en anden gang hvis nu modellen er god.
    Tak for dit hurtige svar. Jeg havde godt en mistanke om at Barbie har en større barm og hofter Jeg prøver et nyt forsøg ved at måle.
    Varmt Knus & Kram.


  4. #124
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af MissScarlett Se meddelelser
    Tak for dit hurtige svar. Jeg havde godt en mistanke om at Barbie har en større barm og hofter Jeg prøver et nyt forsøg ved at måle.
    velbekomme
    Barbie brystmål er ca 13,5cm og hoftemål ca 12,5cm måske kan du bruge målene til noget i forhol til den du har?????

  5. #125
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    velbekomme
    Barbie brystmål er ca 13,5cm og hoftemål ca 12,5cm måske kan du bruge målene til noget i forhol til den du har?????
    Der er ½cm forskel, både foroven og over hofter, så det er meget for en lille dukke. Tak for hjælpen.
    Varmt Knus & Kram.


  6. #126
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af MissScarlett Se meddelelser
    Der er ½cm forskel, både foroven og over hofter, så det er meget for en lille dukke. Tak for hjælpen.
    Velbekommen ja ½ cm betyder rigtig meget i så små størrelser, men god fornøjelse med at komme igang med at strikke til dukkerne. Jeg elsker at lave de skønne og sjove modellerne og tøserne er jo bare vilde med at lege med dem.

  7. #127
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der lige lidt kjoler færdigt igen, men det er også nødvendigt med den fart de flyver afsted herfra
    sæt nr 70.jpg sæt nr 71.jpg

    sæt nr 72.jpg sæt nr 73.jpg sæt nr 74.jpg

  8. #128
    symadammen Gæst
    Flotte kreationer du laver til dukkerne - jeg kan godt forstå de bliver revet væk

  9. #129
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Hvor er det altså nogle elegante rober du laver! : )

  10. #130
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der lidt flere kjoler færdige i weekenden her har jeg ekspert hjælp fra 3 tøser på 6½ og 9½ år og de ved bestemt hvad de gerne vil have hvis de skulle vælge kjoler (jo jo de skal skam også have kjoler med hjem imorgenderes barbier skal jo også være klar til fest og vild med dans nye særson)
    sæt nr 75.jpg sæt nr 76.jpg sæt nr 77.jpg sæt nr 78.jpg

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •