Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Aprilsnar

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2010
    Geografisk sted
    7840 Højslev
    Indlæg
    25

    Aprilsnar

    Det er ikke fordi jeg vil gøre nogle til aprilsnar, Jeg kom bare til at tænke på det da jeg så vejrudsigten i TV2 nu kl.19,20, Det med elefanterne kan da vist ikke passe, hvad med den nye planet?
    Jeg kan huske engang som barn, min søster kom og kaldte mig ind, jeg skulle prøve min nye kjole, men det var aprilsnar, ret uskyldig.
    Er der ikke nogle der har prøvet noget mere spændende?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Dit ur går forkert! Kl. er 18:40
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2010
    Geografisk sted
    7840 Højslev
    Indlæg
    25
    Jeg tror den passer den er 18,54 nu, jeg kan ikke se vejrudsigten her ved computeren, så der for blev klokken 18,33 før PCen var klar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Aprilsnarren var den med havfruen ..altså den der sad hvor den rigtige havfrue plejer at sidde ...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    ja og engang viste de at ålborg tårnet skulle ha en etage bygget ovenpå-
    en anden gang fortalte de at den flyver der står til udstilling ved ålborg flyve våben fremover skulle være bemandet som en slags vagt post.
    kan huske mine forældre fortalte at et år skulle man sætte en arkitekt lampe i en bestemt vinkel og lyse på fjernsynet der efter ville det vise i farver ja det var dengang der kun var sort hvid tv
    held og lykke

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Der var også fremme at man for et mindre beløb kunne få sine fotografier fra fotovognene i farver så de ´kunne hænges på væggen i ramme...
    Marianne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2008
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    35
    min kæreste er i nibe.. og her til morgen ringede jeg og sagde godmorgen skat... så sagde han "Jeg har tænkt hele natten skat... tror jeg bliver herovre"... hjertet sank helt ned i storetåen..... tror han kunne mærke at jeg tog det han sagde alvorligt..så han skyndte sig at sige aprilsnar... forsent .. var begyndt at tude...... kedelig apilsnar... har får et nakkedrag når han kommer hjem mandag

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Var der flere der fik en griner den dag...

    Jeg undrede mig over cirkuset kunne få lov til at afgræsse byernes parker hvor cirkuset kom frem, ja det var så en aprilsnar fra TV2 øst
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Jeg har et par gange lavet et nogle ret gode aprilsnar, synes jeg selv. Den ene gang var jeg gået ud til min daværende mand og sagt, meget brødbetynget, at vores kat desværre havde tisset i hans arbejdstaske. Han blev så oprørt over det, og var klar til at slagte katten, så jeg måtte skynde mig at sige Aprilsnar! Hihi

    Den anden gang havde jeg lavet et brev til min daværende mand, og skrevet i brevet at Bestyrelsen for den vej vi boede på, havde vedtaget at han ikke måtte have sin lastbil parkeret ved vores hus mere, og de havde fået hjemmel fra politiet til at udstedet dagbøger på 500 kr for hver dag han lod den stå der. Hold OP hvor blev han hidsig!! Jeg havde endda underskrevet brevet A. P. Rilsnar, men den fattede han ikke, hihihi, han troede den var ægte. Jeg lod ham blive lidt i troen inden jeg forklarede ham at det altså bare var aprilsnar.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •