Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Puskrams perleting

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197

    Puskrams perleting

    Ja, jeg må vel hellere få startet den tråd op på et eller andet tidspunkt, og nu har jeg endelig lidt som jeg kan vise frem

    Jeg har lavet ørenringe til min niece med facetperler og alm. grønlænderperler, og desuden skal hun konfirmeres i år, så jeg har lavet en lille blomst, som måske skal på hendes bordkort.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Så fik jeg lagt billede ind på computeren af nogle konfirmander og konfirmandinder som er blevet sendt til vagnsine, så hun kan lege med dem på kort

    Jeg glæder mig til at se hvad hun får ud af dem

    Zep> Jeg skriver lige til dig i løbet af weekenden
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Det er ikke fordi jeg sådan ligger på den lade side mht. håndarbejdet, men pludselig bliver der så meget at se til ;-)

    Jeg fik først og fremmest lavet konfirmanden for min svigermor, som skulle bruges til hendes barnebarns konfirmation (der hvor Mosterkoster var så sød at lave en sang i sidste øjeblik)

    konfirmandjeppe.jpg

    Og så ønskede min egen nevø sig pingviner til sine bordkort. Puha jeg nåede at blive træt af pingviner længe inden jeg var færdig, men jeg må da også indrømme jeg synes det færdige syn er lidt imponerende

    pingvineranders.jpg

    Håber ikke min lille hær forårsager mareridt om natten for nogle Til dem der ikke kan tælle, er der 50 styk.

    Lige nu er jeg så begyndt på nogle studenter og studiner som vagnsine har bestilt - der skal også et par andre ting i bestillingen, men det eneste der snart er aktuelt er de små studenter og studiner.
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Det er godt nok ikke så tit jeg føler jeg har tid til at kigge herind - men mon ikke man kan nøjes med at bidrage lidt til perlerne, indtil der er mere overskud? :-)

    Der er jo blevet lavet lidt siden sidst :-) Jeg undskylder hvis noget er vist før, men jeg mener det nu ikke er ;-)

    Der er 4 fisk, et julehus og 4 guldsmede som jeg har lavet på bestilling.
    Så er der en sommerfugleklokke lavet til min svigermors fødselsdag.
    Troldesættet er også en bestilling, men der er også bestilt et fødselsdagssæt som jeg ikke er helt færdig med, så troldene laver stadig ballade her ;-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  5. #5
    klasus Gæst
    Uuuh din guldsmede er skønne - de sætter virkelig fantasien i gang hos mig - hårspænder/-bøjler, brocher, pynt til kort og og og....

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Så er der lidt nyt igen. Hende som skal have troldesættet har også bestilt dette fødselsdagssæt.

    Jeg er ikke helt tilfreds med keglen, syntes det blev meget løs - faktisk så meget at jeg undlod at sy nogle rækker øverst. Og jeg syr altså nærmere stramt end løst ;-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Jo, det er fra 93 - men synes ikke jeg plejer at have problemer. Men kan så heller ikke huske hvor mange af tingene jeg har lavet fra den periode (måske ikke så mange når det kommer til stykket)
    Jeg plejer jo altid at have problemer den anden vej *G* Men kan også se på nogle af de perler jeg har fået fra min Bedstemor at de er meget mindre - 5B er specielt små, endda sådan at jeg ikke kan få nålen igennem - men tænkte at det bare var en fejl. Øv.
    Men tak for rosen

    Det er da blevet til lidt nyt også, nogle guldsmede ;-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Så blev der lavet et par meget små ting igen ;-)

    Det er lige før det tager længere tid at finde materialerne frem, end rent faktisk at lave tingene ;-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Ja, nu er det jo snart jul. Jeg er lige blevet færdig med denne mølle, som så heldigvis kan nå at pynte et lille stykke tid i modtagerens perlejuleby ;-)

    Så tror jeg heller ikke der kommer flere perleting fra mig i år, men man ved jo aldrig. Ellers kommer der helt sikkert nogle til næste år
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er den flot og unikt.

    Har du selv lavet modellen også ? Hvor høj er den ca ?
    Nej altså du overgår dig selv hele tiden*217*
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •