Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 23

Emner: Forskelige broderet ting

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197

    Forskelige broderet ting

    Jeg ved ikke om jeg tager munden lidt for fuld når jeg nu forsøger at lave en tråd om de broderier jeg får færdige i 2009. Det går nemlig ikke altid så hurtigt ;-)

    I går blev jeg dog færdig med dette broderi. Jeg mener jeg begyndte på det i starten af sommerferien, så det har nok taget omkring 7 mdr. at lave. Der har selvfølgelig været perioder hvor jeg ikke har brugt tid på det, og så andre hvor jeg har givet det en ordentlig skalle.

    Det har været rigtigt hyggeligt at sidde med, og jeg bliver helt glad af at lave sådan noget. Dog ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre ved det, for jeg har fået forbud mod at hænge det op - manden synes det er lige nuttet nok
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    hvor er det nuttet, sunes da godt du kan hænge det op i køkkenet.
    Jeg synes ikke det har taget så lang tid for dig.Det tager lang tid at få broderet sådan et billede
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Dec 2007
    Geografisk sted
    7950 Erslev Mors
    Indlæg
    4
    hej

    det er da træls med sådan en mand

    kan du ikke gemme det til evt. børn og så hænge det op i børne værelset

  4. #4
    OPR1 Gæst
    Hvor er det bare yndigt - du må overtale din mand, for det vil da være flot i et køkken

  5. #5
    Birgitma Gæst
    Det er rigtigt sødt, sæt det i en ramme han må kunne overtales til det kommer op i køkkenet.

  6. #6
    lis ai Gæst
    Hvor er det fint
    Nu ved jeg ikke hvor stort det er; Men hvis du ikke kan hænge det op, kunne du evt bruge det til omslag på et ringbind, låg på en æske med gode minder eller en pude i din yndlingsstol osv.

  7. #7
    broderisten Gæst
    nu bli'r du nok lidt sur på mig, men jeg kan da godt forstå, at han ikke vil ha' det hængende, det ville jeg heller ikke, men forslaget med at bruge det til en pude, synes jeg er udmærket. 'Næste gang du vil brodere noget du gerne vil hænge op, synes jeg du skulle tage din mand med hen i butikken , så I begge i fællesskab kan vælge noget, som I synes om.
    Jeg broderede engang et billede, som min kone kategorisk nægtede at have hængende, og det gjorde mig både sur og ked af det. Men ved at ære to om at vælge undgår I det.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Det er et stort stykke arbejde du har fået færdiggjort Er ikke selv særlig hurtig til at brodere men elsker at se at der kommer et billede ud af alle de små korssting man laver
    Kig gerne forbi min blog

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg gad godt have det hængende i køkkenet
    og Julemor

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    08 Oct 2008
    Geografisk sted
    nordsjælland
    Indlæg
    12
    Du må overbevise din mand om at broderiet gør dig i så godt humør, at du bliver inspireret til at lave god mad til ham imens du ser på det i dit køkken. Er der ikke noget om at vejen til en mands hjerte går gennem hans mave?

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •