Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Patchwork

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307

    Patchwork

    Jeg har lige fotograferet nogle af de patchworktæpper, jeg har lavet de seneste år, og vil ved samme lejlighed smide nogle billeder ind her...

    De har alle været brugt rigtig meget, og er derfor lidt falmede og slidte...

    Jeg vil lige tilføje, at ALT er syet på maskine, da jeg slet ikke har tålmodighed til andet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mvh. Mormal.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Hvor er de flotte. Sikke et stort arbejde, også selv om de er syet på maskine.
    Knus Rita

  3. #3
    Rysse Gæst
    Super flotte tæpper. Jeg ville ønske at jeg havde tålmodigheden til at kunne sy patchwork.

  4. #4
    Nette Gæst
    Nøj, de er flotte!!!
    Er det dine egne farvesammensætninger og designs?
    Det ligner nemlig slet ikke alt det andet, man ser. Det virker meget mere unikt.

    Ville ønske, jeg havde den tålmodighed.

    Nette

  5. #5
    symadammen Gæst
    Flotte tæpper du har syet Mormal - især aktivitetstæppet er jeg ret begejstret for.
    Nogle patchworkere synes ikke det er rigtig patchwork, når man syr på maskine - det synes jeg er noget pjat. Jeg syr selv både på maskine og i hånden - synes det er rart at kunne sidde i sofaen og sy, men synes også det er dejligt at bruge symaskinen så man virkelig føler at man kommer nogen vegne. Den eneste ulempe ved at sy på symaskinen, er at det bliver dyrere i stof fordi det går stærkere

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Virkelig flotte tæpper!
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Aug 2009
    Geografisk sted
    Østervrå
    Indlæg
    6
    flotte tæpper, er vild med dine designs. Kan specielt godt lide mønstret på det blå tæppe.

    /Loha

  8. #8
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af symadammen Se meddelelser
    Nogle patchworkere synes ikke det er rigtig patchwork, når man syr på maskine - det synes jeg er noget pjat.

    Ja det er det da også. Er det så heller ikke strik, når man strikker på en maskine?

    Nette

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af nette Se meddelelser
    ja det er det da også. Er det så heller ikke strik, når man strikker på en maskine?

    Nette
    nej :-)
    Agro

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Nøj, de er flotte!!!
    Er det dine egne farvesammensætninger og designs?
    Det ligner nemlig slet ikke alt det andet, man ser. Det virker meget mere unikt.

    Ville ønske, jeg havde den tålmodighed.

    Nette
    Tak.
    Jo, det er egne idéer og farvesammensætninger (bruger næsten altid de rester, jeg har, så farverne bli'r derefter ), undtagen nummer 3. Jeg mener, at blokken, det er sammensat af, hedder 'kalejdoskop'.
    Mvh. Mormal.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •