Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: barnekjole

  1. #1
    SimonesMor Gæst

    Smiler barnekjole

    Hej piger

    Jeg vil også bidrage med noget af mit kreative.. her en fin prinsesse kjole jeg lige har syet. Den skal være med på en udstilling her hvor jeg bor. Sammen med mine nisser og andre eventyrlige ting :-)

    Naboens pige er model.. den er lidt for stor til hende.. men derfor kan man jo godt føle sig som en smuk prinsesse..




    På side 2 finder du min sidste kreative ting.. en taske :-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af SimonesMor : 28-08-2008 kl. 11:33 Årsag: opdatering af kreativitet

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64
    Åh hvor er den flot og sikke en sød model
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor flot og en dejlig model du har brugt .. Hvad slags stof er kjolen lavet af ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    OPR1 Gæst
    Hvor er den smuk og en yndig prinsesse, du har brugt som model

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Sikke en dejlig kjole elsker prinsessekjoler og en køn model og en fotograf som kan finde ud af at tage rigtig gode billeder
    Kig gerne forbi min blog

  6. #6
    SimonesMor Gæst

    hej alle

    Sikke mange kommentare.. det gør mig da rigtig glad.. Tak skal i ha :-)

    Jeg har lige opdateret billederne.. de var i en dårligere kvalitet før, nu de tydligere..

    Til Hundeuld så er kjolen syet i en lækker grøn taft, inden under er der tyl og bomuldsfoer. Stykket foran er i vævet bomuld. Og så har jeg syet små guldblomster på med små voksperler foran og på ærmerne.
    Der er ekstra blonder foroven og velour bånd har jeg kantet ned langs det vævede stykke.. rigtig krams krams..

  7. #7
    SimonesMor Gæst

    Smiler En eventyrlig taske

    Den her taske har jeg bakset med i et par dage.. den driller mig ved de der bambushåndtag.. jeg synes ikke at afslutningen er helt pæn på indersiden.. men man ser det selvfølgelig ikke så meget når den rynker..

    Materialerne er lækker tyk kvalitet velour i dyb rød, det broderede blondestof som jeg brugte i prinsessekjolen, blå rest bånd og så er der gult tyk satin stof i som foer..
    Rosen har jeg syet sådan lidt på må og få.. også i den samme velour.. og klart at der skal være en lille voksperle også.. :-)
    Ren romantik...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142
    Yndig prinsesskjole og ikke mindst model......
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •