Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: natkjole ala Laura Ingalls

  1. #1
    lillebi Gæst

    natkjole ala Laura Ingalls

    Min datter er en stor fan af Laura Ingalls Wilder og har været helt syg for at få et sæt nat tøj om Laura havde. Så idag satte jeg mig til symaskinen og fik syet nattøjet til Signe. Nu har jeg min egen private "Laura Ingalls " rendende rundt i huset.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    jannie Gæst
    nej hvor er hun sød Dejligt at hendes mor er så dygtig at hun kan opfylde ønsket om natkjolen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Woouw hvor er den flot dygtig mor den skulle næsten ned i månedes håndarbejde ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119
    Hvor er din datter fin i sin Laura-natkjole
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


  5. #5
    symadammen Gæst
    Hvor er du dygtig Lillebi og hvor er din datter sød i sin fine natkjole

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg var også helt vild med Laura Ingalls som barn. Du har ramt rigtig godt
    og Julemor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Oct 2008
    Geografisk sted
    nordsjælland
    Indlæg
    12

    Laura natkjole

    Åh hvor er den sød, Lillebi. Vi er kæmpe fan af Laura her i huset, ikke tv-serien, men bøgerne, de kan på det varmeste anbefales. Der er det lille hus bøgerne, Rose Wilder bøger(lauras datter) samt div. bøger fra USA om Lauras liv, syopskrifter, madbøger, indretning af deres huse og meget mere, men vi har ingen med natkjoleopskrift, er det muligt du kan lægge mønster ud på Rokken? Mange hilsener fra Lotus.

  8. #8
    lillebi Gæst
    Jeg ved ikke hvordan jeg skal lægge et sy mønster ind, men hvis du sender mig din adresse på pm,så skal jeg gerne lave en kopi af mønsteret til dig (Signe er 10 år og natkjole mønsteret er lavet til hende) , vil du også have nathuen?

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    08 Oct 2008
    Geografisk sted
    nordsjælland
    Indlæg
    12

    natkjole ala Laura Ingalls

    jo mange tak, jeg har haft bøvl med comp. de sidste par dage, ville have lagt fil med opskrift på molasses-on-snow candy fra the little house cookbook ud til dig, men det kiksede totalt, nu håber jeg pm´en fungerer

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •