Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: mænd kan også brodere

  1. #1
    jens toft Gæst

    mænd kan også brodere

    jeg arbejde bla. på vejlebroen da jeg syede disse billeder, min makker sad også og syede om aftenen inde i skurvognen, så mænd kan også det pjat
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jens herligt i havde overskud til det .. og ikke mindst at fingerne kunne holde på en nål, efter det hårde arbejde..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    jens toft Gæst
    jo det var dejligt afslappende efter dagens grove arbejde, når vi kom ned på

    jorden igen til en kop øl og et stykke wienerbrød og så sit sytøj frem så gik

    aftenen og det var snart weekend igen

  4. #4
    OPR1 Gæst
    Min far har også lavet de dejligste broderier men han kan desværre ikke se til det længere.

  5. #5
    Rodehoved Gæst
    Selvfølgelig kan mænd brodere - heldigvis. Det er meget flotte billeder, og respekten øges betragteligt, når man lurer lidt på, hvor mange sting, de er skabt af

    Min far broderede såmænd også (han holdt også meget af Skagen-motiverne), og det foregik med arbejdet spændt ud i en ramme og med én hånd.
    Jeg har slet ikke tålmodighed til så store arbejder, men du har helt ret - det er dejlig afslappende

    Forøvrigt har jeg lært at strikke af en mand, som havde lært sig selv det... Såe.... kom ikke og påstå, at det nørkleri kun er tøzepjat *gg*

    Superflotte billeder og fortsæt endelig

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Når jeg ser de broderier, foresvæver det mig, at mænd før i tiden lavede en hel del mere af den slags, end de gør idag. Men jeg er ikke helt sikker...

    Flotte er de ihvertfald
    og Julemor

  7. #7
    jens toft Gæst
    jeg har syet mange flere men de er foræret væk, jeg brugte også en ramme

    som jeg havde lavet, der blev de spændt ud på så var det nemmere, nu er det

    mange år siden jeg har broderet noget,

    nu spiller jeg playstation om vinteren, og det skal være action spil,

    man skal jo forny sig og følge med tiden

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    tel aviv israel 60190
    Indlæg
    129
    min far har altid broderet meget både billeder klokkestrenge og store duge og gammeldaws ryatæpper
    min bror hæklede meget en gang jeg vae da vist den der lavede mindst håndarbejde derhjemme
    mennesket har mulighed for glæder uden tal
    den ædleste af alle
    er at kunne når man skal

  9. #9
    jens toft Gæst
    Tak for roserne, der er ham fra ekstra bladet er det ikke Pedro han hedder han

    strikker sine egne bluser, ellers har jeg kun kendskab til en der strikker, ved

    ikke om han stadig er aktiv, men der er nok flere

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja Pedro strikker, jeg har snakket med ham om at komme ind på rokken, han vil meget gerne dengang (en hemlighed han kan ikke finde ud af at bruge en computer ) hans kone havde ikke lyst til at være skriver dame for ham.. Så derfor ingen Pedro
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •