Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 46

Emner: flettet taske

  1. #1
    lis ai Gæst

    flettet taske

    Så fik jeg prøvet at lave en flettet taske eller faktisk nogen stykker i genbrugspapir. Her kan I følge processen både til kuvertaske og til skuldertaske.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Birgitma Gæst
    Flotte ting du har lavet.
    Til de sidste tasker er der kun en ting at sige
    Hvordan folder du det papir.

  3. #3
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Flotte ting du har lavet.
    Til de sidste tasker er der kun en ting at sige
    Hvordan folder du det papir.
    Papiret foldes på den lange led.Først en midterlinje, så begge sider ind til midten og til sidst de to kanter mod hinanden, så der er 4 lag papir.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Hold da op nogle flotte tasker, utroligt, hvad man kan få ud af genbrugspapir.
    Mvh. Marianne

  5. #5
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Papiret foldes på den lange led.Først en midterlinje, så begge sider ind til midten og til sidst de to kanter mod hinanden, så der er 4 lag papir.
    Det kan jeg godt se på billede det jeg ville spørge om var hvordan fletter du papiret og hvor lange er stykkerne du bruger.

  6. #6
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikkelise Se meddelelser
    Hold da op nogle flotte tasker, utroligt, hvad man kan få ud af genbrugspapir.
    Jamen jeg siger tusind tak og fortæller også lige at remmene også er genbrug: gamle bælter jeg ikke mere kan passe

  7. #7
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Det kan jeg godt se på billede det jeg ville spørge om var hvordan fletter du papiret og hvor lange er stykkerne du bruger.
    Papirstykkerne på disse tasker er fra start 6 x 14 cm og foldet er de ca 1,5 x 3,5 cm. Når den "lange " strimmel er foldet ind fremkommer der to øjer og her tager du den næste foldede strimmel og kommer øjerne ind i øjerne og så fremdeles. Når man har lavet en strimmel der er dobbelt så lang som man ønsker tasken bred, skal man låse strimlen (så den er rund) med den sidste foldede strimmel og det er lidt bøvlet.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Papirstykkerne på disse tasker er fra start 6 x 14 cm og foldet er de ca 1,5 x 3,5 cm. Når den "lange " strimmel er foldet ind fremkommer der to øjer og her tager du den næste foldede strimmel og kommer øjerne ind i øjerne og så fremdeles. Når man har lavet en strimmel der er dobbelt så lang som man ønsker tasken bred, skal man låse strimlen (så den er rund) med den sidste foldede strimmel og det er lidt bøvlet.

    Så vidt så godt. Men jeg er ikke kvik ud i det her.
    Hvordan får man så "ringene" sat sammen?

  9. #9
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af BeNi Se meddelelser
    Så vidt så godt. Men jeg er ikke kvik ud i det her.
    Hvordan får man så "ringene" sat sammen?
    Ringene sys sammen i hånden med nål og tråd.

  10. #10
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Papirstykkerne på disse tasker er fra start 6 x 14 cm og foldet er de ca 1,5 x 3,5 cm. Når den "lange " strimmel er foldet ind fremkommer der to øjer og her tager du den næste foldede strimmel og kommer øjerne ind i øjerne og så fremdeles. Når man har lavet en strimmel der er dobbelt så lang som man ønsker tasken bred, skal man låse strimlen (så den er rund) med den sidste foldede strimmel og det er lidt bøvlet.

    Tak for hjælpen, sikket et arbejde

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •