Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 31

Emner: Kan man hacke en hagesmæk?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Kan man hacke en hagesmæk?

    hvis der er noget som lyder mærkeligt eller ikke er til at forstå i opskrifterne, så spørg herinde under http://www.rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=43 så skal jeg eller en af de andre hakkere forsøge at hjælpe jer.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169
    Jeg går i "Download", men kan ikke finde opskriften?
    V.h. Betteklaus 9210

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Kan man hacke en hagesmæk?

    prøv at gå ind i download og så søg på hagesmæk så kommer alle opskrifterne på hagesmæk og du kan så se hvilken katagori den ligger under
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Ååh jeg troede det var opskriften på hagesmækkerne på billedet, som var lagt i download. Jeg vil stadig gerne have opskriften på de hæklede hagesmækker Strikke Marie, synes de er rigtig søde.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Det skal nok komme, men vi har ferie, og familien VIL have at jeg laver andet end at strikke...................................så igår var jeg forbi Karen Noe´s lille butik i Uldum og købe en kæmpe pose Ureasalt, så jeg kan komme til at farve garn igen. Ja, og lidt garn...........uha, hvor var der meget super lækkert derovre. I Silkeborg var der også noget dejligt garn og mange andre spændende sager at se på.
    Men den er på vej.
    Husk at gnomerne er i down load eller på Hundeulds hjemmeside (tror jeg nok?)
    Strikke Marie

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Det skal nok komme, men vi har ferie, og familien VIL have at jeg laver andet end at strikke...................................så igår var jeg forbi Karen Noe´s lille butik i Uldum og købe en kæmpe pose Ureasalt, så jeg kan komme til at farve garn igen. Ja, og lidt garn...........uha, hvor var der meget super lækkert derovre. I Silkeborg var der også noget dejligt garn og mange andre spændende sager at se på.
    Men den er på vej.
    Husk at gnomerne er i down load eller på Hundeulds hjemmeside (tror jeg nok?)
    Strikke Marie
    Det er helt ok Strikke Marie, nyd du bare din ferie Jeg vil da lige kigge efter de der gnomer. Knus fra Lone
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    De er her foreløbigt http://rokken3.dk/arkivstrikkemarie.html Når klasus får tid, kommer de i det nye system med PDF filer....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Lige et par billeder af de "økologiske"....................... Garnet er økologisk bomuld fra Netto til 10 kr nøglet.
    Strikke Marie

    hagesmæk retro 001 øko 1.jpg

    hagesmæk retro 004 øko 2.jpg

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Så er der en opskrift klar. Sender den til Hundeuld om lidt og så bliver den lagt i download derefter.

    Jeg vil blive meget glad for respons på, hvordan den er til at forstå, hvis I går igang med at hækle. Vil lave rettelser, hvis det er nødvendigt.
    Er ikke hæklekyndig, ej heller opskrifts skribent, men har da sat nogle billeder på til at fremme forståelsen. Jeg er selv meget visuelt orienteret, så det skal komme jer, der også er det til gode.

    Jeg håber I vil tænke på krisecentrene...............lad gerne en gå i deres kasse en gang imellem.
    God fornøjelse
    Strikke Marie

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Så er den i down load.
    http://www.rokken3.dk/forum/local_li...id=251&id=1227

    Der er lige et par stavefejl sidst i beskrivelsen. Sender lige en til Hundeuld med rettelserne. I må leve med de fejl indtil videre. Det er bare slåfejl
    Strikke Marie

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •