Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Susoes 2010

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Så har jeg lige fået brugt resterne af mit allerførste håndspundne efter 30 års pause. Sjalet har I set før, men de fingerløse blev færdige i aftes. Regner med at bruge sættet som fødselsdagsgave til min svigerdatter. Billede af fibre og sjal ses i indlæg:16.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170

    En fin lille nissehue

    Så blev der lige en mini, mini nissehue klar. Jeg har strikket af hjemmespundet rødt merino (kommer faktisk fra Renee) og det er fantastisk blødt og lækkert. Den hvide kant er strikket af en tråd hvid merino og 1 tråd kid mohair. Det giver lige kanten et tilpas "pelset" udtryk. Opskriften kan I finde her http://christunte.blogspot.com/search/label/Opskrift .
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170

    Smykker.

    Midt i al juletravlheden fik jeg lige puttet nogle små hurtige gaver ind, som heldigvis blev rigtig godt modtaget. Et godt bevis på at det ikke altid er de store projekter der er nødvendige for at vække glæde. Sjalsnålen er meget hurtig at lave, samtidig med at det er et sjovt projekt for der er rigtig mange muligheder. Øreringene er også hurtige at lave, men da det er meget tyndt garn og en hæklenål nr. 0,75 kræver de godt lys, gode øjne (hvad det kniber med for mig) og en rimelig portion tålmodighed. Jeg bestilte materialerne hos HO STRIK og må tilstå at det er en fantastisk dejlig oplevelse at handle med Janne. Selv denne lille bestilling udløste søde og brugbare gaver i pakken, så hun får mindst 10000 fra mig.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170

    Julekjole.

    Inden juleaften, det vil sige kl. 16.30 :0), lykkedes det mig at færdiggøre kjole og trusser i str. 50 til lille Andreas første juleaften. Det er meget længe siden jeg sidst har siddet ved symaskinen så jeg har helt "glemt" at de små detaljer tager tid uanset om det er størrelse 50 cl. eller str 48 :0), men moderen blev rigtig glad, så det var hele arbejdet værd. Skal altså have syet noget mere i 2011, men synes stadig det er ved rokken, jeg opnår den afslappende og meditative tilstand, jeg har brug for i en travl hverdag.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170

    Årets sidste arbejde færdige

    Så er det sidste jeg når at få færdigt i år klar til at blive lagt ind. Kan da se at noget er jeg blevet færdig med i 2010. Gad vide om 2011 bliver mere produktiv? Ihvertfald giver dette forum masser af muligheder, så ideerne ikke behøver at mangle.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Billedet af Annas bluse er ikke så godt så prøver lige med et andet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •