Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 20

Emner: Vis mig din strikkekurv

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388

    Vis mig din strikkekurv

    eller inspirer mig..

    Vi er ved at indrette stuen og børnesikret den ikke mindst :) I den andledning har jeg brug for noget lidt andet til at opbevare igangværende strikkeprojekter. Pt. ligger de i en plastkasse der minder om denne bare uden håndtagne: http://pjcaravan.dk/webshop/vare/1077 I kender sikkert allesammen typen - de var meget populære på børneværelser før de rigtige klodskasser og man kan stadig få dem i plastmarkeder i f.eks Bilka.
    Jeg ville gerne have noget der var en smule større og det ville ikke gøre noget hvis det æstetisk var lidt pænere. Det skal siges at min kæreste IKKE er fan af kurveflet.
    Zuzzan

  2. #2
    Knit Happens Gæst
    Jeg bruger faktisk en pusletaske fra Gaia&Ko. Den har fantastisk mange rum - både små og store - med plads til flere projekter, opskrifter, pinde osv. Og så følger der sådan en lille plasticæske med til vådservietter, som jeg bruger til hæklenåle, synåle, målebånd, saks og alle de andre små uundværlige ting, jeg bruger, når jeg strikker og hækler.

    Taskerne er pæne at se på, og så er det bedste af det hele nok, at det er super nemt lige at hapse tasken med over skulderen, når jeg skal ud af døren og vil have mit strikketøj med.

    Kan varmt anbefales!

    Kh
    Knit Happens

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 Oct 2009
    Geografisk sted
    Farum
    Indlæg
    84
    Jeg har en fletkurv med håndtag, som passer ind en reolen. Så kan det pakkes sammen og sættes ind i reolen..
    Hilsen
    Katharina

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    19 Jun 2008
    Geografisk sted
    Dragør
    Indlæg
    56
    Jeg bruger en værktøjstaske fra XL-byg - der er mindst 40 små rum og et stort. Kan desværre ikke tage billeder.
    Men den er lige her:
    http://shop.xl-byg.dk/produkter/vaer...e.htm#readMore
    Sidst redigeret af Fine : 19-03-2010 kl. 13:55 Årsag: link indsat
    Venlig hilsen Fine

  5. #5
    symadammen Gæst
    Netto har i denne uge tilbud på skoæsker i plast og de er fantastiske til at opbevare al mulig andet i - især da de er gennemsigtige og så kan de stables. De sælges i flere størrelser: Til damesko 4 stk. for 35 kr. - herresko 3 stk. for 35 kr. og til støvler 2 stk. også for 35 kr. Netto her i Ølby har haft rigtig mange og der er stadig flere så mon ikke også de er til at få andre steder.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Min strikkekurv er en gammledaws æggekurv.

    Den er vist ikke særlig børnesikret men jeg kan råbe pokkers højt
    Marianne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Ej en masse skønne forslag. Kom gerne med flere. Jeg har jo sådan set en gaia og ko pusletaske til Ester men jeg tror helt ærligt ikke gemalen syntes jeg skal kaste 800 kr efter en mere til strikketøjet *g* Han syntes desværre ikke værkttøjskassen var et hit selv om jeg ellers syntes det er rigtig smart.
    Det må gerne være så stort at det kan rumme 2-3 igangværende projekter (det største jeg strikker pt. er altså sjaler) Jeg har en sminkepung til alle mine smådele (maskemarkører, saks, nåle mv) men det ville ikke være helt skidt hvis der var muligehed for at dele dette lidt op også.
    Zuzzan

  8. #8
    marion Gæst

    hva med en kiste..

    kan desværre ikke lægge billede ind af en eller anden grund lige nu, men jeg har købt mig en kiste i biva de kan fås i forskellige størrelse og er ikke grimme at have i stuen hvis man kan lide den den jeg har koster 200 kr fortryder nu, at jeg ikke købte den store af dem den koster 250 kr. og når jeg skal nogen steder har jeg en kurv eller en hæklet taske at have med :-)

    men bare et forslag og de små fingre lister ikke så nemt derned i :-)

    god weekend

    marion

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Jeg har flettet min egen pilekurv, på fast bund... Med låg...
    Hanken er fletkanten, som er forhøjet lidt, så man kan få fingrerne igennem... Jg har dog aldrig fået taget noget billede af den MED låg... Men I kan nok forestille jer et fladt låg ovenpå.. som følger kanten rundt (spændte den bløde pil ned med spændbånd, indtil den var tør og havde sat sig i form)

    Jge har en strikketøjsglad hund.. og denne kasse er "hundesikret"
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  10. #10
    lillebi Gæst
    Jeg har en taske som den(anden farve og uden logo) der i Rokkens butik under hovsa. Den er meget rummelig og jeg har pt. en bluse, et sjal, to par sokker og en cardigan i gang og alle tingene ligger i den. Fordelen er at den kan tages med hvis man skal have strikketøjet med på tur.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •