Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: PYHA - hedeture. Nogen gode råd?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    5450 Otterup (Nordfyn)
    Indlæg
    60
    Citat Oprindeligt indsendt af Gammelmor Se meddelelser
    Ja, jeg har godt læst reklamerne men.......jeg er jo opereret for en ondartet knude i brystet. Et af de aktive stoffer i Chello er vistnok soya som også er østrogenlignende ( det er måske derfor det virker) men det er muligvis ikke så god en ide hos en med hormonfølsom brystkræft.
    Derfor tør jeg faktisk ikke tage nogen kosttilskud, suuuk!
    Hej Gammelmor

    Jeg synes du skal tjekke med din læge inden du tager nogen kosttilskud - måske mener lægen ikke det hjælper men han kan da udtale sig om hvorvidt det er sikkert for dig at tage netop det produkt.

    Selvom kosttilskud er baseret på naturlige produkter så er der alligevel nogle aktive stoffer i, ellers virker de jo ikke. Så man skal være opmærksom på det hvis man i forvejen tager anden medicin eller har en sygdom.

    Håber du finder noget som kan hjælpe dig.
    Mange hilsener

    Lotte Birgitte

  2. #12
    camillak Gæst
    akupunktør nålene er mindre end dem man syr perler med.. man kan ikke mærke det.. det man mærker mest er når akupunktøren rammer et rigtigt sted, så spænder og varmer det...

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, det lige som "kilder" lidt i meridianen, når det rigtige punkt bliver ramt. Meridianerne er en slags elektriske ledninger inden i os.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    Citat Oprindeligt indsendt af camillak Se meddelelser
    akupunktør nålene er mindre end dem man syr perler med.. man kan ikke mærke det.. det man mærker mest er når akupunktøren rammer et rigtigt sted, så spænder og varmer det...
    Næe nej.........så let er det ikke. Jeg har fået akupunktur og jeg vil love dig for at jeg kunne mærke hver eneste nål og det var meget generende.
    Jeg har bestemt mig for at sætte ind på motionsfronten og så samtidig forære mig selv noget massage for min ene arm er lidt operationshærget og noget mere strikkehærget og så vil jeg finde en zoneterapeut.
    Og så vil jeg gøre hvad jeg kan for at tænke positivt.
    Men kosttilskud skal sørme tages alvorligt - noget af det virker rigtig effektivt, men så skal det jo helst ikke være skadeligt!
    KH Lene Gammelmor

  5. #15
    camillak Gæst
    oplevelsen af akupunktur er meget forskellig.. for jeg syntes ikke at det var så ubehageligt.

    men ja selvforkælelse til kroppen er en god ting :)

    og selvfølgelig skal kosttilskud tages alvorlig, det var også derfor jeg skrev at du skulle tage det op med din læge inden du påbegyndte en behandling.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    31 Aug 2010
    Geografisk sted
    nordjylland
    Indlæg
    7
    Salviete virker rigtig godt imod hedeture -og vist også rødkløverte

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    07 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    42
    Citat Oprindeligt indsendt af Gammelmor Se meddelelser
    Næe nej.........så let er det ikke. Jeg har fået akupunktur og jeg vil love dig for at jeg kunne mærke hver eneste nål og det var meget generende.
    Jeg har bestemt mig for at sætte ind på motionsfronten og så samtidig forære mig selv noget massage for min ene arm er lidt operationshærget og noget mere strikkehærget og så vil jeg finde en zoneterapeut.
    Og så vil jeg gøre hvad jeg kan for at tænke positivt.
    Men kosttilskud skal sørme tages alvorligt - noget af det virker rigtig effektivt, men så skal det jo helst ikke være skadeligt!
    Jeg har haft akupunkturnåle ned ad ryggen, uden at vide det.


    Hvis dine hedeture forværres når du spiser sukker (slik o.l.), så kan det hænge sammen med kalium-niveauet.

    Mine hedeture var i høj grad styret af mit sukker-indtag, men efter at jeg, af andre årsager, har taget kalium cellesalt (homøopatisk) i nogle måneder er svedeturene pist væk.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •