Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 17

Emner: PYHA - hedeture. Nogen gode råd?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115

    PYHA - hedeture. Nogen gode råd?

    Ja, jeg ved godt at det her ikke er en lægebrevkasse men jeg skal lige af med et hjertesuk. Jeg er gået i overgangsalder og det må jeg så leve med men hvor er det dog ubehageligt med de hedeture.
    Skulle der min findes et eller andet som kunne lette det lidt så må I forfærdeligt gerne fortælle mig om det.

    Og så vil jeg lægge billeder ind!
    KH Lene Gammelmor

  2. #2
    Birgitma Gæst
    Jeg har en kollega der fik en nål i øret ved en akerpunktør, det hjalp hende meget.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    2 måneder med hormon piller, så havde jeg lært at leve med det...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Jeg købte Melbrosia - og DET hjælper.

    Når jeg så synes, nu gør det godt, og holder en pause - tja, så går det 1 - 2 uger, og så startede det igen.

    Nu er det heldigvis HELT overstået, og jeg får ikke hedeture mere (jeg må ikke få hormoner, fordi jeg har haft en hjerneblødning).

    Og spiser jo heller ikke Melbrosia mere.

    Held og lykke
    supersine669

    carpe diem

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Frederikshavn
    Indlæg
    27
    Jeg har tager remifemin, de virker efter ca. en måneds indtagelse 2 stk om dagen, de virker på mig og er ikke særlig dyre er med jævne mellemrum på tilbud i matas en lille pakkeholder næsten 2 måneder.
    hlsen anneberg

  6. #6
    minniesmor Gæst
    jeg har hørt fra pålidelig kilde at Chello Forte hjælper rigtig godt skal selv i gang med dem nu man skal tage 1 stk om dagen og der er virkelig ingen hedeture mere de hjælper vist efter dag 1

    knus Minniesmor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    Citat Oprindeligt indsendt af minniesmor Se meddelelser
    jeg har hørt fra pålidelig kilde at Chello Forte hjælper rigtig godt skal selv i gang med dem nu man skal tage 1 stk om dagen og der er virkelig ingen hedeture mere de hjælper vist efter dag 1

    knus Minniesmor
    Ja, jeg har godt læst reklamerne men.......jeg er jo opereret for en ondartet knude i brystet. Et af de aktive stoffer i Chello er vistnok soya som også er østrogenlignende ( det er måske derfor det virker) men det er muligvis ikke så god en ide hos en med hormonfølsom brystkræft.
    Derfor tør jeg faktisk ikke tage nogen kosttilskud, suuuk!
    KH Lene Gammelmor

  8. #8
    strikketøsen Gæst


    Det er mig, der snupper en enkelt chello forte om dagen ....

    Hedeturene drev mig til vanvid i starten, så jeg købte en pakke chello forte med tabletter til 4 mdr.

    Imidlertid har jeg fundet ud af, at jeg faktisk kan springe både 2, 3 og af og til 4 dage over uden at hedeturene kommer tilbage (eller på 3./4. dagen kun i meget mild grad), så pakken ender altså med at kunne række til ½ år til en pris af kr. 255,00 (hos www.naturoghelse.dk ).

    Det vil jeg gøre et stykke tid, men af og til stopper jeg og afventer simpelthen at hedeturene kommer retur. For hver dag de ikke gør det, er jo en bonus - især ude "pillepopperi" ....

    Og pillernes indhold er pr. 1 tablet:
    ekstrakt af soya 200 mg
    ekstrakt af salvie 100 mg
    ekstrakt af lucerne 100 mg
    ekstrakt af vild yams 50 mg

    Under alle omstændigheder må det være bedre, at tage disse, end hormonpiller.

    Håber oplysninger hjælper nogen herinde!

  9. #9
    camillak Gæst
    Kosttilskud er ikke farlige Gammelmor - men som du selv er inde på er der nogle du skal passe på med.. hvis du er i tvivl med nogle præperater kan du altid vende det med din læge.

    men min faster havde stor glæde af akupunktur, det samme havde min mor.

    håber du finder en løsning som du bliver glad for...

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    19 Apr 2008
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    115
    Ja, akupunktur kan da vist ikke gøre skade? Nu er jeg så desværre hunderæd for nåle og synes nok jeg får dækket mit behov for huller i kroppen af blodprøver og kemo
    Men zoneterapi, måske........jeg kan da prøve.
    KH Lene Gammelmor

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •