Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Rengøring af pensel efter brug af latex

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Og så får I lige den nemme løsning fra én, der heller ikke kan finde på noget effektivt at fjerne latex med: Jeg bruger den som den er - det virker ok - den samler masser af latex op og så bliver det lagt på i striber. Det virker så 'godt nok' at jeg har opgivet at gøre penslen ren. Den er efterhånden temmelig tyk

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Tak for alle rådene. Det bliver nok Inge K's løsning i første omgang. Har ikke lige tid til at gøre andet på denne side af weekenden.
    Knus Rita

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Sidste gang hældte min mand latex'en på med en teske og så brugte han bagsiden af teskeen til at glatte det ud. Teskeen var nem at gøre ren bagefter.
    Knus Rita

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Når jeg har mange der skal have latex, hælder jeg det op i en gammel form til brød, så bliver de bare dyppet ned i det
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Hundeuld. Ja, det har jeg også tænkt på, men jeg er kun på begynderstadiet, så det kan kun gå for langsomt med at få lavet et par helt færdig ad gangen . Men nu må jeg se, hvad weekenden bringer. Desværre har jeg strikkeforbud, men kan jeg overholde det? Nej!
    Knus Rita

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •