Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Advarsler mod alkohol :)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210

    Advarsler mod alkohol :)

    Advarsler
    --------------------------------------------------------------------------------
    På grund af et stigende krav om produktansvarlighed, så har et antal ølfabrikanter accepteret at følgende advarsler bliver skrevet på etiketterne:
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at tro, at du hvisker, når du ikke gør det.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at ligne en nar på dansegulvet.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at fortælle den samme kedelige vits igen og igen, indtil dine venner får lyst til at SMADRE DIG.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at shjige nåed sjom djette.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at tro at din ekskæreste virkelig ligger rastløs derhjemme om natten og venter på at du ringer til hende kl. 4 om morgenen.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at undre dig over, hvor fanden dine bukser nu er henne.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at tro at du virkelig kan snakke med et medlem af det modsatte køn uden at spytte.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at tro at du har mystiske Kung Fu kræfter.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at vende dig i sengen og se noget som virkelig skræmmer dig. (Og du kan ikke huske hvilken race eller navn vedkommende er/har)
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol er den største grund til uforklarlige tæppeforbrændinger på din pande.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan give dig den ide at du er stærkere, klogere og smukkere end en virkelig, virkelig stor fyr, som hedder Guido.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at tro du er usynlig.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan få dig til at tro at folk griner SAMMEN MED dig.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan skabe forvridninger i tids og rumforløbet, hvorved små (og nogle gange store) huller i tiden ser ud til at være forsvundet.
    ADVARSEL:
    Indtagelse af alkohol kan gøre dig gravid.
    supersine669

    carpe diem

  2. #2
    Bodiland Gæst
    en rigtig griner ----

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    Hehehe - DEN var sjov :-D :-D :-D
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

  4. #4
    vhs Gæst
    oh my gud!!!!!
    vad kommer nästa gång

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    er i derude og kan tåle den her læsning
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    klasus Gæst
    Tænk, jeg var nødt til at drikke det sidste rødvin der var i flaske for at se om der stod noget nedenuden, for jeg kunne ikke finde teksten....

    Jeg fandt den ikke, men jeg ved ikke med jer andre, men et glas, når man har problemer med at sove, virker for mig bedre end en sovepille...såå go'nat nu

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •