Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Bestemte nåle til palietter og flamingo?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af symadammen Se meddelelser
    Jeg tror du vil få problemer med alm. knappenåle - dels vil det være mere besværligt at presse dem ind p.g.af længden og dels vil de jo fylde på kryds og tværs inde i dit flamingoæg og måske drille ved at komme på tværs af hinanden.
    Det var netop min tanke, da jeg så på mine flamingoæg og mine almindelige knappenåle

    1000 TAK til jer alle for svar - jeg må på nettet igen igen igen og lufte dankortet .......... gad vide om posten snart tror, jeg er lidt små-lun på ham, siden jeg køber pakker på nettet hele tiden
    Mange hilsener

    Kastanje

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Når det er æg, som er en lidt simpel facon kan man vel også peppe dem op ved at bruge lidt længere nåle og sætte flere perler på, så det kommer til at ligne f.eks. et pindsvin!? Bare en tanke...har ikke selv tålmodighed til den slags...selvom jeg da har lavet en mini spejlkugle engang, men det var småt og bare limet på :P

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    Når det er æg, som er en lidt simpel facon kan man vel også peppe dem op ved at bruge lidt længere nåle og sætte flere perler på, så det kommer til at ligne f.eks. et pindsvin!? Bare en tanke...har ikke selv tålmodighed til den slags...selvom jeg da har lavet en mini spejlkugle engang, men det var småt og bare limet på :P
    Go' ide!

    Måske jeg skulle flække ægget på langs og få den lille frøken til at male det brunt, lime rulleøjne på i den spidse ende og sætte lange perlefyldte nåle på i pindsvine-farver....så har hun sit helt eget pynte-pindsvin til at stille på hylden i værelset.
    Mange hilsener

    Kastanje

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    28 Apr 2008
    Geografisk sted
    Boeslunde
    Indlæg
    24
    Hvis du ikke lige har palietter og nåle til dine flamingo-æg og måske ligger inde med stofrester af forskellig art,
    kan man tegne et mønster på ægget og
    med en fin papirkniv skære i stregerne og
    så lægge stof over og "putte" det ned i disse riller
    der vil fungere som en slags "sømmerum" og
    du får et æg med patchwork!
    En lille tynd sløjfe og så op at hænge!

    Diana

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •