Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Rund fødselsdag

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2008
    Geografisk sted
    Nord for Varde - 6880
    Indlæg
    136
    Det er nok ikke en idé som kan bruges til en rund fødselsdag, men synes afligevel idéen skal frem i lyset. Til vores brylllup var der nogle af vores gæster som havde taget nogle billeder af os i kirken, dem havde de så været hjemme og printe ud, vi fik dem så senere på aftenen i en kurv som brugt som sangskjuler - Jeg blev virkelig glad for billederne, det var jo de første billeder som vi fik og det var helt vildt fedt at se sine bryllupsbilleder.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Norby

    Medlem af Krea-vest

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af LoP Se meddelelser
    Det er nogle rigtig gode forslag I kommer med, som helt sikkert skal overvejes.....

    Hvis nu man ikke vil lave en sang...eller for den sags skyld holde en tale - hvordan kan man så have mulighed for at få det flettet ind - ja lidt nytænkende det ved jeg :) Men det passer meget godt - hører gerne flere ideer...
    Du kunne jo bruge sådan et lærred på den måde, at flette alle gæsterne ind i talen, sådan at du siger , "NN" har lavet det her, din tur sige et par ord til osv, mulighederne er mange...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Aug 2008
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    20
    Update: Well - nu er jeg kommt igang med at skrive en sang - indtil videre tre vers, men mon ikke der kommer lidt flere - så er jeg i det mindste ikke helt på bar bund - nogle ting er jo også nemmere at synge end at sige :) Så sommerferien kommer nok til at gå - Har også lovet at lave bordkort, og mon ikke også lige en bette sangskjuler kommer på snak :) Dejlig kreativt at gå igang med :)

  4. #14
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af TSMS Se meddelelser
    Da mine forældre blev 60 købte jeg dagens avis fra den dag de blev født fra deres fødeby.
    Jeg købte den på statsbiblioteket i Aarhus.

    Jeg lavede så en flot mappe til avisen.

    Forsiden fik jeg indrammet.

    .....
    Tusind tak for denne idé, som jeg vil tage i brug til næste år (marts), hvor min far fylder 90 år!

    Der vil ikke være mange gæster, da min far ikke vil holde fest. Desuden er alle hans søskende og deres ægtefæller gået bort nu. Og han er endda den ældste i en børneflok på 6.
    Men det gør ikke idéen mindre god.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Dejligt du kan bruge den.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    04 Aug 2008
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    20
    Well - det blev så en rigtig god fødselsdag. Sangen blev færdig og vel modtaget - dejligt når det nu var debut som sangskriver :) Sangskjuleren blev en cykel, som senere evt. kan benyttes til andet... Fødselaren fik en cykel i fødselsdagsgave fra de nærmest (Incl. også mig)

    Selv om det er lidt uden for emne, vil jeg også lige vise en anden måde, man kan lave bordkort på :) (Også herfra)


    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Kunne man ikke bruge et eller flere gamle billeder af vedkommende (fødselaren/brudeparret osv.) til at lave bordkort af? Det er bare lige en ide, jeg fik, da jeg så dine bordkort, LoP.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    04 Aug 2008
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    20
    Joo det tror jeg da snildt man kunne.... Jeg ville nok have en scanner til at scanne billederne igennem først, og så redigerer dem lidt på computeren for at printe dem ud - og så sætte på... Måske man også kan printe direkte :)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •