Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Rund fødselsdag

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Aug 2008
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    20

    Rund fødselsdag

    Mjaaa - nu er det jo sådan, jeg mangler nogle meget kreative forslag - selv plejer jeg, at kunne finde på noget men jeg er total blank for ideer...

    Sagen er den at min mor fylder 60 år - og der bliver holdt stor fest både med åbent hus først på dagen og fest om aftenen... Så jeg skal jo nok, som den eneste datter -er enebarn, have lavet noget... Jeg har lavet en sang - da hun fyldte 50, så synes ikke rigtig, jeg kan genbruge den ide....

    Jeg har tænkt noget med billeder, noget med strik, noget med en form for collage ..... Men hvis jeg skal lave sådan noget, det kan jeg godt, men det ta'r jo lidt tid - så skal jeg igang nu....


    Nogen der har nogle ideer - måske fra din egen fødselsdag ? Noget du syntes var sjovt/godt/bemærkelsesværdig.....

    Hilsen LoP

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Du kan bl.a. lave en gæstebog, hvor hver enkelt gæst kan skrive et par personlige ord til din mor.
    Den vil være et godt minde fra dagen og kan suppleres med billeder fra dagen og festen.


    /Annie
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Da mine forældre blev 60 købte jeg dagens avis fra den dag de blev født fra deres fødeby.
    Jeg købte den på statsbiblioteket i Aarhus.

    Jeg lavede så en flot mappe til avisen.

    Forsiden fik jeg indrammet.

    Ganske sjovt at se. Snakken gik om gamle minder da gæsterne så den.

  4. #4
    OPR1 Gæst
    Jeg har gjort lidt det samme som TSMS men krydrede så med hvad der var sket i det årstal som fødselaren var født i

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Man kan jo købe fødselsdagskort hvor der står havd der er sket i det år fødselaren er født.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Citat Oprindeligt indsendt af TSMS Se meddelelser
    Da mine forældre blev 60 købte jeg dagens avis fra den dag de blev født fra deres fødeby.
    Jeg købte den på statsbiblioteket i Aarhus.

    Jeg lavede så en flot mappe til avisen.

    Forsiden fik jeg indrammet.

    Ganske sjovt at se. Snakken gik om gamle minder da gæsterne så den.

    Den synes jeg var god - skal tænke på den, næste gang jeg møder en med rund fødselsdag i familien
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Jeg har brugt den til et sølvbrudepar også.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    til en fest var der opstillet et lærred som alle gæster lavede autograf, en lille tegning,en vits et ordsprog der blev brugt tusser i forskellige farver så gæsterne ikke fik maling på sig og det blev altså ret flot og har prydet væggen hos fødselaren i flere år efter.
    held og lykke

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    04 Aug 2008
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    20
    Det er nogle rigtig gode forslag I kommer med, som helt sikkert skal overvejes.....

    Hvis nu man ikke vil lave en sang...eller for den sags skyld holde en tale - hvordan kan man så have mulighed for at få det flettet ind - ja lidt nytænkende det ved jeg :) Men det passer meget godt - hører gerne flere ideer...

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Sidst jeg var til bryllup var der også opstillet et læred vi alle skulle male på.
    Samtidig blev vi fotograferet når vi malede.

    De kreative brud har så lamineret alle billederne, sat dem på en kobbertråd og indrammet maleriet med det.

    Nu har dette flotte kunstværk fået hæderspladsen i deres hjem.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •