Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Bånd på lys

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af zuzzan Se meddelelser
    Har forsøgt med limstift og det sidder faktisk fast men er i tvivl om hvorvidt det også sidder fast på lørdag.
    Har nu bestilt noget dobbeltklæbende tape. Tror det er det største jeg kan svinge mig op til nu. De andre tiltag lyder smarte men så træt jeg er i øjeblikket skal det nok gå galt og tape kan jeg da finde ud af endnu :)
    Jeg håber det virker for dig - og så håber jeg at du får tid tl at slappe lidt af

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Jeg håber det virker for dig - og så håber jeg at du får tid tl at slappe lidt af
    Tak. I værste fald klipper jeg alle de små dimser af båndet og lægger dem på bordet som pynt i stedet. Men har faktisk også overvejet om man ikke kunne sætte dem i med knappenåle.
    Zuzzan

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Nåle kunne være rigtig sødt! Du kan få 20 stk for 18,- ved Panduro:

    http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxS...l&p=IXS750&m=1

    Mon ikke de kan sættes hurtigt og nemt i, hvis man varmer dem op først? Det ville da i hvert fald være hurtigere og mindre nørklet end fx tape.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388

    Opdatering

    Jeg fik mit dobbeltklæbende tape med posten idag og det er simpelthen et hit. Det er gennemsigtigt så det ses ikke at båndet er tapet på. Og det lader til at sidde fast. Så hurra. Det lykkedes. Nu skal jeg så bare sætte bånd på 7 lys mere og så er det overstået.
    Zuzzan

  5. #15
    Rysse Gæst
    Husk nu at vi gerne vil se billeder.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Der bliver nok taget en del til festen på lørdag af det hele - så skal jeg nok lægge nogle op :)
    Zuzzan

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hov hvor blev de billeder af
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Haha.. jeg har faktisk selv tænkt på det forleden men der blev aldrig taget nogle billeder af dem desværre. Vi havde en fantastisk dag men billeder blev der ikke taget mange af. Måske siger det netop noget om hvor dejlig dagen var - at der ikke var tid.
    Zuzzan

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •