Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 33 af 33

Emner: Strikkeringe, strømper: Hvordan gør man

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Damn du er for god Betteklaus. Imponerende .

    hvor er den flot den sok

    Jeg vil anbefale dig at lave toe up ( man starter med tåen og slutter i skaftet, ribben) på dine ekstra fine strikkeringe..det er de specielt skabt til ....ingen tabte masker der!! så behøver du ikke at skulle sy sammen overhovedet eller fedte med 2 strikkepinde i tåen..du har opskriften til den stribede babysok..den viste er meget kort i skaftet..men du strikker så bare flere rækker til skaftet til du er tilfreds indtil ribben.

    Men kan godt se, at du så skal ofre mere tid på et mønster ,da de fleste opskrifter starter ved skaftet. men udfra hvad du lige har præsteret ,er jeg sikker på at du mestre det oxo
    Du er godt nok hurtig til at fange teknikken . hatten af for dig
    her kan du se hvordan en toe up ser ud på panduros lille grønne..Ingen vejledning til det ..kun #se billede# af tåen
    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=19348

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169
    Nu er sokkerne færdige.

    Hvor finder man længden på skaft + fod, til børn?

    Jeg skulle måske næsten anskaffe mig alm. sokkeopskrifter for at få målene. Men det er super, at der henvises til pindeantal i opskrifterne fra Heddimor.
    V.h. Betteklaus 9210

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har set en tabel et eller andet sted. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvor.

    Måske kan du bruge dette her fra Knitalot (hvor jeg for nylig er blevet medlem) http://www.knitalot.dk/index.php?opt...&Itemid=100158
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •