Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 33

Emner: Borter på strikke ringe.NY blomsterbort 26.jan.11

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Av, så slog jeg lige min kæbe ned i bordkanten Hvor er det nogle fantastiske ting du kan trylle frem på dine strikkeringe....og jeg kan ikke engang få lavet en hue på min
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Inspiration til f.eks. babytæppe eller måske halstørklæde på strikkering/ramme.. samme mønster flere rækker forskudt.

    Bubbihund..lige pludselig finder du en super opskrift du bare må afprøve..så kan du på strikkeringe

    Tak hundeuld :))
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Hvor ser det flot og spændende ud!
    Jeg har ikke engang sat mig ind i, hvordan man bruger sådan en strikkering (men tør heller ikke, for nu er jeg da alvorligt bange for, at det også vil komme på Det-Må-Jeg-Også-Prøve-listen).
    Mvh. Mormal.

  4. #24
    lenemormeinild Gæst
    Du får altså lavet nogle fantastiske ting på de strikkeringe.

    Det kunne være sjovt med sådan et lille kursus i strikkeringe for det ser altså ud som om der kan laves mange spændende ting på dem, jeg er bare bedste til at lærer ting jeg ser og rør ved frem for billeder og video

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Der kan laves mange sjove, gode og spændende ting på en strikkering. Det er kun fantasien, der sætter grænser.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Sikke nogle smukke ting du har lavet på din strikkering. Jeg troede bare man kunne strikke ret og måske lidt vrang på sådan en. Jeg havde slet ikke forstillet mig man kunne strikke mønstre mv. på den.
    Varme rokke-kram
    Connie

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    tak skal i have for roserne det er meget hyggeligt at bruge strikkeringe el ramme engang imellem og der er ret så mange forskellige ting man kan lave på dem.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2014
    Geografisk sted
    Hundested
    Indlæg
    3
    Hej Heddimor

    Hvor er du bare sej til det strik der, hvor er det bare flot!!

    Det vil jeg smadder gerne lære, men kan kun finde beskrivelser på side 1 på en bort, hvordan har du lavet blomsten? Og hvordan har du lavet det flotte blondeværk på de sokker/benvarmere der? Og også gerne mønsteret på babytæppet.

    Er selv kun i det stadie at jeg har lært glatstrik, ribstrik, og e-masker. Men så så jeg hvad du har lavet, og nu har jeg bare fået blod på tanden.

    Hvor finder du inspiration henne?

    Håber du stadig er her på siden, selvom jeg kan se det sidste svar i denne tråd er i 2011...

    Kram fra Putte

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Putte! Du kan købe små hæfter hos Panduro med mange gode ideer i, som man kan lave.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2014
    Geografisk sted
    Hundested
    Indlæg
    3
    Hej StrikkeLene ;)

    Jeg synes ikke Panduros opskriftshæfter er noget ved, har ikke fundet noget spændene i dem. ? Måske du ved noget jeg ikke ved, men de hæfter jeg har set, havde kun huer, benvarmere, og dukker/bamser osv. Ingen blonder eller borter, blomster eller andet :/

    Håber på at Heddimor måske kan hjælpe :)

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •